• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی:

هوای تبریز همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است

  • کد خبر : 44763
  • 12 دی 1400 - 19:15
هوای تبریز همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است
یاز اکو - مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی گفت: شاخص کیفیت هوای تبریز، امروز یکشنبه، ۱۲ دی ماه، در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، داود قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: میانگین شاخص کیفی هوای تبریز امروز (یکشنبه، ۱۲ دی ماه) برابر با ۱۳۴ بوده که برای گروه‌های حساس ناسالم است.

وی افزود: در وضعیتی که هوا برای گروه‌های حساس ناسالم است، توصیه می‌شود افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی یا ریوی، زنان باردار و شیرده، سالمندان و کودکان از فعالیت طولانی و سنگین در خارج از منزل خودداری کنند.

وی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی، پرهیز از ترددهای غیر ضروری درون شهری، مدیریت زمانی و مکانی سفرهای درون شهری، استفاده از حمل‌ونقل عمومی و عمل به توصیه‌های زیست محیطی را از راه‌های موثر در کاهش آلودگی هوا عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی، شاخص آلودگی از ۰ تا ۵۰ هوای پاک، از ۵۰ تا ۱۰۰ هوای سالم، از ۱۰۰ الی ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و هم‌چنین از ۱۵۰ الی ۲۰۰ نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌ها و شاخص آلودگی بیش از ۲۰۰ نیز وضعیت بحرانی آلودگی هوا را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=44763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});