• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8
در مراسم بازنشستگي بيش از 50 نفر از همکاران شرکت تراکتورسازي مطرح شد

پیشرو بودن تراکتورسازی ایران در منطقه و کشور مدیون نیروی انسانی

  • کد خبر : 47160
  • 29 دی 1400 - 17:20
پیشرو بودن تراکتورسازی ایران در منطقه و کشور مدیون نیروی انسانی
یاز اکو - آنچه تراکتورسازي ايران را به عنوان مجموعه اي پيشرو و متمايز در منطقه و کشور مطرح کرده نيروي انساني و اتحاد و انسجامي هست که ميان آنها برقرار مي باشد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، معاون فنی و مهندسی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در مراسمی که به مناسبت بازنشستگی بیش از ۵۰ نفر از همکاران شرکت تراکتورسازی و مهندسی تولید و تامین قطعات تراکتورسازی تبریز برگزار شد با بیان این مطالب گفت: امیدواریم با حفظ و تقویت این روحیه، اتحاد و همدلی موجبات رشد، توسعه و بالندگی بیش از بیش تراکتورسازی ایران را که نماد صنعت کشور می باشد در تمامی عرصه ها فراهم کنیم.
آرش رنجبران منابع انسانی را بزرگترین سرمایه هر سازمان و مجموعه کاری دانست و عنوان کرد: مهمترین ارکان توسعه و تعالی در هر سازمان، شرکت و … را نیروی انسانی ممکن می سازند که توجه ویژه به منایع انسانی قطعاً موجبات ارتقاء و رشد این مراکز را فراهم خواهد آورد.
وی افزود: بازنشستگی افتخاری است که بعد از سالها تلاش، کار و تجربه برای افراد حاصل می شود و در واقعه بعد از سپری شدن دوران اشاره شده وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوند.
رنجبران با اشاره به بازنشستگی غریبانه بسیاری از همکاران در روزهای نه چندان دور تاکید کرد: گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با برگزاری مراسمهای این چنینی برای همکارانی که به کسوت بازنشستگی نائل می شوند قصد توجه ویژه و در پیش گرفتن راههای نو را دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});