• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 22 November - 2024
18

تسریع در خدمات دهی بانک ملی

  • کد خبر : 47573
  • 03 بهمن 1400 - 11:00
تسریع در خدمات دهی بانک ملی
یاز اکو - رئیس اداره امور شعب بانک ملی آذربایجان شرقی گفت: تسهیل در خدمات و بالا بردن کیفیت خدمات اولویت مدیریت بانک ملی است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، عادل غلامی امروز در مراسم گرامیداشت روز زن که در محل بانک ملی استان برگزار شد،باتبریک ولادت حضرت زهرا(س)و روز زن گفت:امیدواریم بتوانیم در مسیر مورد تایید آن بانوی محترم حرکت کنیم و زندگی خود را با سیره ایشان تطبیق دهیم.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان یادآور شد:نظم و انظباط و رعایت حجاب واخلاق بانوان در بانک ملی متجلی است و کارمندان زن پابه پای مردان در جنگ اقتصادی به ویژه در بحران کرونا حضور موثر داشتند و اجازه ندادند خدمات بانکی تعطیل شده و توانستیم کارنامه خوبی به جا بگذاریم.

وی تصریح کرد: مشارکت در طرح تلاش ملی از سوی کارمندان بانک ملی قابل تقدیر است و توانستیم امورات خود را باهمدلی انجام دهیم و انتظار داریم در یک ماهی که از تلاش ملی باقی مانده تمام همت خود را به کار بگیریم.

غلامی افزود:تسهیل در خدمات دهی بانکی و ارتقای کیفیت خدمات از اولویت های بانک ملی استان است و نقش بانوان در ارتقای کیفیت خدمات بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بانوان در مشاغل مدیریتی و تخصصی بانک ملی استان جایگاه ویژه ای دارند،بیان کرد:بانوان به نسبت تعداد ،سهم بیشتری در مشاغل مدیریتی و تخصصی دارند و این نشان از عدالت در انتصابات مدیریتی دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=47573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});