• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
4

افزایش ۳۰ درصدی کرایه های تاکسی در تبریز

  • کد خبر : 49618
  • 17 بهمن 1400 - 13:15
افزایش ۳۰ درصدی کرایه های تاکسی در تبریز
یاز اکو - اعضای شورای شهر تبریز با اکثریت آرا، افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های تبریز در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال جاری را تصویب کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، یکشنبه ۱۷ بهمن، در جلسه علنی شورای شهر تبریز پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری تبریز بررسی و با اکثریت آرا تصویب شد.

در این جلسه نوای باغبان گفت: کمیسیون به دلیل افزایش قیمت‌ها با افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌ها موافقت کرده است. هر چند این ۳۰ درصد جبران مشکلات رانندگان نیست ولی باید وضعیت مردم را هم در نظر بگیریم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز نیز گفت: هم اکنون ۳۹۰ مسیر تاکسی در تبریز داریم. علاوه بر دو نوع دیگر نرخ ساعتی و نرخ‌ براساس کیلومتر داریم.

وی افزود: وزارت کشور، ۲۶ آیتم برای محاسبه هزینه تاکسی‌ها اعلام کرده که ما در ارزیابی اخیرمان که آذرماه انجام گرفت، ۱۰ آیتم را لحاظ کردیم و هزینه‌های نگهداری یک تاکسی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شد.

احمدی؛ عضو شورای شهر تبریز گفت: در دو هفته اخیر، شاهد افزایش قیمت تاکسی‌ها هستیم که این افزایش ظاهرا تصمیم سازمان نیست. درست است که رانندگان تاکسی زحمت می‌کشند اما پرداخت کننده هم شهروندان هستند. تاکسیرانی از افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری کنند چرا که این امر، موجب بروز اختلاف بین مسافر و راننده می‌شود.

روح‌الله رشیدی؛ عضو دیگر شورای شهر تبریز گفت: یکسری تعارضات هست که یکی از آنها ایستگاه‌های تاکسی است. مورد دیگر، پرداخت نقدی کرایه تاکسی‌هاست.

وی افزود: پوشش مسیرها مورد دیگر است. در برخی از مسیرها تاکسی وجود ندارد و در برخی‌ از مسیرها تاکسی‌های زیادی توقف می‌کنند. توجه به این نکات می‌تواند رضایت شهروندان را فراهم آورد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=49618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});