• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
7
استاندار آذربایجان شرقی در آیین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه های ملی در شهر سهند عنوان کرد:

مسئولان، مردم را برای پرداخت عوارض آزاد راه تبریز – سهند اقناع کنند

  • کد خبر : 50089
  • 20 بهمن 1400 - 12:30
مسئولان، مردم را برای پرداخت عوارض آزاد راه تبریز – سهند اقناع کنند
یازاکو - استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: شعارهای دولت سیزدهم باید در عمل پیاده شود.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، عابدین خرم افزود: یکی از اهداف دولت جدید توزیع عدالت است و در شهر جدید سهند نیز توزیع عدالت باید متناسب با جمعیت و نیازهایش صورت بگیرد.

وی افزود: عدالت آموزشی از مهم ترین ابعاد عدالت اجتماعی است و شهر جدید سهند با وجود افزایش جمعیت از سرانه آموزشی کمی برخوردار است و لازم است این بخش توسعه یابد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: کارهای بزرگی در شهر جدید سهند انجام شده است با این وجود مشکلاتی مانند آب شرب، حمل و نقل و مشکلات دیگر باید با اتحاد و همدلی و اهتمام مدیران حل شود.

وی مشارکت مردم را در حل بسیاری از مشکلات کارگشا دانست و گفت: بخش هایی از مشکلات به دست دولت حل می شود ولی بخشی دیگر هم باید به دست مردم و بخش خصوصی حل شود.

عابدین خرم با بیان این که پس از افتتاح آزاد راه تبریز- سهند نواقص و مشکلاتی همانند اخذ عوارض، روشنایی و آنتن دهی تلفن همراه مطرح شد، گفت: مشکلاتی مانند روشنایی و آنتن دهی تلفن باید توسط مسئولان دولتی پیگیری و حل شود اما در مورد عوارض باید مسئولان مردم را اقناع کنند که وقتی از سرمایه گذار بخش خصوصی دعوت به سرمایه گذاری در یک پروژه می کنیم سرمایه گذار بعد از اتمام پروژه انتظار دارد سرمایه اش را برداشت کند. در غیر این صورت، موجباب فرار سرمایه گذار را فراهم می کنیم.

وی تصریح کرد: پروژه های نیمه تمام متعددی در استان وجود دارد که اگر بخواهیم با بودجه دولتی به اتمام برسانیم ۲۰ سال زمان می برد، بنابراین وقتی از سرمایه گذار بخش خصوصی برای اتمام و یا شروع پروژه ای دعوت می شود نباید او را دلسرد و فراری دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه به مسائل و مشکلات شهر جدید سهند اشراف کامل داریم و با جدیت به دنبال حل آن ها هستیم، گفت: اگر سرمایه گذار و دولت با هم مشارکت کنند، شهر سهند را الگو و نماد شهرهای جدید کشور خواهیم کرد.

وی افزود: تا چند سال آینده شهر سهند را به شهر پاک با همه امکانات مناسب رفاهی تبدیل خواهیم کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=50089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});