به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فیس مارک، هزینه تبلیغات آمازون در سال ۲۰۱۹ میلادی ۱۱ میلیارد دلار و در سال ۲۰۲۰ در حدود ۱۰.۹ میلیارد دلار بوده است.
بیزر خاطرنشان می کند که مقایسه دقیق بین بودجه های شرکت دشوار است، زیرا کسب و کارها در صورت های مالی خود اطلاعات محدودی را افشا می کنند و تعریف هزینه های تبلیغات اغلب نامشخص است.
بخش قابل توجهی از وظایف بازاریابی آمازون در داخل شرکت انجام می شود. شرکای خارجی غول اینترنتی آمازون شامل آژانس های خلاق Droga5، Joint و Lucky Generals هستند.