• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

رفع مشکل کندی تردد در پایانه مرزی بیله سوار / حضور تیم سفارت ایران در مرز

  • کد خبر : 53930
  • 16 اسفند 1400 - 14:00
رفع مشکل کندی تردد در پایانه مرزی بیله سوار / حضور تیم سفارت ایران در مرز
یاز اکو - در پی اختلالات بوجود آمده در عبور و مرور کامیون ها از پایانه مرزی بیله سوار و کندی تردد در این گذرگاه مرزی تیمی به سرپرستی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران، از باکو به مرز بیله سوار اعزام و از نزدیک اوضاع را بررسی کردند و اکنون عبور و مرور کامیونها از این مسیر به حالت عادی بازگشته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، در پی اختلالات بوجود آمده در عبور و مرور کامیون ها از پایانه مرزی بیله سوار و کندی تردد در این گذرگاه مرزی که موجب نگرانی و ناراحتی رانندگانی که در انتظار ورود به خاک ایران یا جمهوری آذربایجان بودند شده بود، سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو‌ مراتب را با جدیت پیگیری و در رایزنی های متعدد با طرف های آذربایجانی و ایرانی هماهنگی های موثر بین مدیران پست های گمرکی دو سوی مرز ایجاد کرد.

خوشبختانه طی روزهای گذشته و با همکاری خوب طرفین، عبور و مرور کامیونها از این مسیر به حالت عادی بازگشته و در حال حاضر در هر ساعت ۱۰-۱۲ کامیون از طرف بیله سوار جمهوری آذربایجان وارد ایران می شوند که پیش بینی می شود هیچ کامیون ایرانی در سمت آذربایجان باقی نمانده و صف انتظار عادی شود.

در همین راستا تیمی به سرپرستی معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران، از باکو به مرز بیله سوار اعزام و از نزدیک اوضاع را بررسی کردند. مدیران استانی و شهرستانی استان اردبیل نیز با پیگیری های بموقع و موثر به حل مشکلات بوجود آمده کمک شایانی کردند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=53930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});