• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

نخستین کارخانه نوآوری استان اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه بهره‌برداری می‌شود

  • کد خبر : 54194
  • 18 اسفند 1400 - 11:45
نخستین کارخانه نوآوری استان اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه بهره‌برداری می‌شود
یاز اکو - استاندار اردبیل از تکمیل و بهره برداری از نخستین کارخانه نوآوری استان تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، سید حامد عاملی در جریان بازدید از روند تکمیل و بررسی مشکلات نخستین کارخانه نوآوری استان اردبیل افزود: در کارخانه نوآوری تمامی ایده‌ها پرورش می یابند و تمامی ایده ها مطرح شده و بعد از نتیجه بخشی ،برای تولید به صورت صنعتی وارد بازار می شوند.

وی بیان کرد: کارخانه نوآوری زیرساخت مهمی برای نخبگان و افرادی است که فکر و ایده جدیدی دارند.

استاندار اردبیل با تاکید بر حمایت از شرکتهای دانش بنیان‌ها و ایده هایی که در حوزه دانش بنیان تولید می شود، اظهار کرد: با تقویت و عملیاتی کردن صنایع دانش بنیان، می توانیم زیرساخت های اقتصادی استان را بر پایه محکمی استوار کنیم.

عاملی به اهمیت واحدهای دانش بنیان اشاره کرد و گفت: لازم است در استان بتوانیم چند کارخانه به همین شیوه ایجاد کنیم تا فکرهای تازه وارد حوزه اقتصاد استان شود.

وی با بیان اینکه ارزش افزوده ای که در حوزه دانش بنیان، ایجاد می شود به مراتب بالاتر از سایر بخش هاست، گفت: با توجه به اینکه صنعت دانش بنیان مبتنی بر خلاقیت و توان منابع انسانی است ، با این کار علاوه بر حفظ منابع انسانی دارای فکر در استان ، ارزش افزوده محصولات نیز وارد اقتصاد استان می شود.

استاندار اردبیل کارخانه نوآوری را زیرساختی برای طی شدن فرایند تبدیل فکر و ایده به محصول عنوان کرد و گفت: کارخانه نوآوری شامل بستر ، زیرساخت و منابع انسانی بوده که چرخه تبدیل ایده های مختلف نخبگان را برای تولید محصولات دانش بنیان فراهم می کند.

در این جلسه مشکلات کارخانه ، و واحدهای تولیدی زیر مجموعه آن با حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط بررسی و بر رفع موانع و تسریع در اقدامات تاکید شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=54194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});