• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4

سال آینده ۳۵ هزار دستگاه تراکتور در تبریز تولید می‌شود

  • کد خبر : 54816
  • 23 اسفند 1400 - 11:41
سال آینده ۳۵ هزار دستگاه تراکتور در تبریز تولید می‌شود
یاز اکو - مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با بیان اینکه امسال ۲۵ هزار دستگاه تراکتور در تبریز تولید شد، گفت: سال آینده این میزان تولید به ۳۵ هزار دستگاه افزایش می یابد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، مصطفی وحید زاده اظهار کرد: ۹۵ درصد قطعات تراکتور در این گروه، تولید و به دیگر شرکت های تولید ماشین نیز قطعه مورد نیاز، ارسال می شود.

وی با بیان اینکه تولیدات تراکتورسازی به بیش از ۱۰ کشور جهان صادر می شود، خاطرنشان کرد: در شرکت تراکتورسازی بیش از یکهزار و ۶۰۰ نوع قطعه تولید می شود؛ به طور نمونه یکی از قطعات حساس و پیشرفته، اکسل جلوی تراکتور است که با فناوری بسیار بالا تولید می شود؛ البته اگر کشوری قطعه ای را سفارش دهد این شرکت توانایی طراحی، ساخت و تولید و صادرات آن را نیز دارد.

وحیدزاده ادامه داد: قرار بر این شده که در مناطق آزاد شده قره باغ، مکان مناسب در اختیار گروه تراکتورسازی قرار بگیرد تا شعبه ای از شرکت در آنجا احداث شود؛ البته ما از این موضوع استقبال می کنیم و اگر نظر به احداث باشد تمام شرایط را برای این منظور فراهم می کنیم.

وی یادآور شد: مجموعه بزرگ تراکتورسازی متشکل از ۱۲ شرکت در زمینی به وسعت ۵۰۰ هکتار است و تولیدات شرکت های اقماری تولیدکننده قطعات این شرکت در سالن های مونتاژ تراکتور سوار می شوند و با بهترین کیفیت به نسبت نیاز مشتری به بازار ارسال می شود.

وی همچنین گفت: اخیرا شرکت تراکتورسازی تبریز به صورت مستقیم تراکتور را به کشاورز عرضه می کند، البته اکنون حداقل ۶۰ میلیون تومان قیمت انواع تراکتور در بازار آزاد کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=54816

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});