• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

۹ میلیون بوته انواع گل‌های بهاری در تبریز کاشته شد

  • کد خبر : 56159
  • 08 فروردین 1401 - 13:00
۹ میلیون بوته انواع گل‌های بهاری در تبریز کاشته شد
یاز اکو - مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: در اجرای برنامه های استقبال از بهار و عید نوروز، ۹ میلیون بوته انواع گل‌های بهاری در سطح این کلانشهر کاشته شد.

به‌گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، اکبر امجدی در گفت و گو با اشاره به اقدامات نوروزی این سازمان، افزود: طبق روال سال های گذشته برنامه های گل کاری در فضاهای سبز سطح شهر توسط عوامل فضای سبز شهر تبریز اجرا شده است.

وی اظهار داشت: به منظور افزایش جلوه بهاری در فضاهای عمومی تبریز، نصب گلدان بر روی نرده های ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفت و در این راستا ۲ هزار و ۷۰۰ گلدان بر روی این نرده ها نصب شده است.

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز، تهیه و نصب ۴۸۰ گلجای و نمادهای نوروزی در نقاط مختلف شهر را از دیگر برنامه های نوروزی این سازمان اعلام کرد، گفت: در این راستا ۵۳ نماد جدید در سطح تبریز و در نقاط مختلف برای ارتقای کیفی و کمی فضاهای عمومی سطح شهر نصب شده است.

امجدی، ادامه داد: ۱۵ سفره هفت سین نیز به همت عوامل سازمان در میادین سطح شهر پهن شده و چهارمین جشنواره رنگ آمیزی تخم مرغ های نوروزی نیز با حضور هنرمندان نامی و متبحر برگزار و در آن ۸۳ تخم مرغ نوروزی طراحی و در سطح تبریز جاگذاری شده است.

وی با اشاره به برگزاری اولین جشنواره نوروزی در مجموعه تاریخی تفریحی ائل گلی تبریز، یادآوری کرد: این جشنواره به همت این سازمان به مدت ۱۰ روز از دوم تا یازدهم فروردین برگزار می شود.

امجدی، با بیان اینکه شهروندان و میهمانان نوروزی از این جشنواره استقبال خوبی کرده اند، افزود: در این جشنواره علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی و هنری مختلف، از خانواده های شهدای مدافع حرم نیز تجلیل می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=56159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});