• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

اثربخشی مصوبات رویکرد ستاد تسهیل استان در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 57010
  • 16 فروردین 1401 - 13:15
اثربخشی مصوبات رویکرد ستاد تسهیل استان در سال ۱۴۰۱
یاز اکو - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت شهرستان‌ها ، گفت : اثربخشی و نتیجه‌محور بودن مصوبات، از رویکردهای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی ، صابر پرنیان با بیان اینکه در سال جاری رفع مسائل و مشکلات واحدهای پراشتغال و دانش‌بنیان و زمان‌بندی برای اجرای مصوبات از مهم ترین رویکردهای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خواهد بود ، افزود :تمامی بخشنامه ها و مصوبات داخلی دستگاههای اجرایی و بانک ها با مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بلا اثر خواهند شد.

وی در این جلسه از تصویب حذف بخش مقررات از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و با بیان اینکه این مصوبه به زودی ابلاغ می‌شود، گفت: با رویکرد جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور، از این پس کلیه مصوبات این ستاد لازم‌الاجرا و ارجح بر تمام مقررات و مصوبات داخلی وزارتخانه‌ها خواهد بود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی ، تاکید کرد : این کارگروه از نظر برگزاری جلسات و کار کارشناسی در سطح کشور نمونه است و امیدواریم در سال جدید به هدف‌گذاری کسب رتبه اول در کشور دست پیدا کنیم.

گفتنی است در این جلسه پرونده ۱۱ واحد تولیدی مشکل‌دار بررسی و تصمیمات لازم برای حل مشکلات آنها اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57010

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});