• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 12 May - 2024
3

طرح ضربتی نگهداشت شهری در تبریز آغاز شد

  • کد خبر : 57975
  • 23 فروردین 1401 - 12:45
طرح ضربتی نگهداشت شهری در تبریز آغاز شد
یاز اکو - سرپرست معاونت خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز از آغاز اجرای طرح ضربتی نگهداشت شهر با محوریت محله‌ها در همه مناطق و محلات مختلف شهر تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، جواد صدیقی اظهار کرد: به دنبال دستور شهردار کلانشهر تبریز در خصوص ایجاد تحول در خدمت رسانی به شهروندان، طرح نگهداشت شهری تبریز با محوریت محلات توسط نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه شهرداری تبریز از صبح روز گذشته آغاز شد.

وی با اعلام این‌که طرح نگهداشت شهری در روزهای زوج هفته اجرایی خواهد شد، گفت: نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه تبریز از صبح روز گذشته با حضور در محلات تعیین شده نسبت به رفع مشکلات خدماتی اقدام کردند.

وی ادامه داد: به ناظران ستادی تاکید شده است که نهایت دقت را در رفع تمامی مشکلات خدماتی موجود در محلات اعمال کنند تا بتوانیم با استفاده از همه توان معاونت‌های خدمات شهری رضایت حداکثری شهروندان را کسب کنیم.

وی گفت: تنظیف، لکه گیری آسفالت، رسیدگی به وضعیت روشنایی، امحای آگهی و دیوارنوشته، رنگ آمیزی جداول و جمع آوری خودروهای فرسوده و رهاشده از سطح شهر از جمله آیتم‌های مورد اجرا در این طرح خواهد بود.

صدیقی اظهار کرد: خادمان مردم تبریز در شهرداری به دنبال خدمت رسانی به شهروندان هستند و از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت وجود مشکل خدماتی مراتب را به خدمات منطقه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع ایرادات اقدام شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=57975

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});