• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

آثار راه یافته به بخش اصلی جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود معرفی شدند

  • کد خبر : 59758
  • 05 اردیبهشت 1401 - 11:00
آثار راه یافته به بخش اصلی  جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود معرفی شدند
یاز اکو - با اعلام داوران انتخاب آثار و بازبيني دومين جشنواره استاني تئاتر خياباني سردرود، آثار راه يافته به بخش اصلي معرفي شدند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از دبیرخانه جشنواره، هیئت انتخاب آثار و بازبینی دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود، متشکل از خانم نازیلا ایرانزاد بنام و آقایان مهدی صالحیار، حامد شبخیز، هادی ولی پور و عباس خلیفه لو، از بین ٣٩ اثر، دوازده اثر راه یافته به این دوره را معرفی نمودند.

نازیلا ایرانزادبنام، دارای مدرک کارشناس ارشد کارگردانی تئاتر، کارگردان و بازیگر و مدرس تئاتر، چندین دوره سابقه حضور در جشنواره های بین المللی ایران و ترکیه و… را دارد.

مهدی صالحیار، کارشناس ارشد تئاتر و دانشجوی دکترای هنر، مدرس تئاتر و مدیر اسبق دفتر تئاتر خیابانی استان، که حضور در جشنواره های آذربایجان، ارمنستان، هندوستان، ترکیه و بلغارستان و گرجستان و همچنین ادوار مختلف جشنواره های بین المللی تئاتر خیابانی مریوان و فجر و…. را در کارنامه دارد.

هادی ولی پور قره قیه، کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، تهیه کننده و کارگردان سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مدرس دانشگاه های نبی اکرم(ص) و علمی کاربردی واحد فرهنگ و هنر، در کارنامه خود چاپ کتب تئاتری، طرح های پژوهشی دانشگاهی، حدود ۲۰ مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در نشریه های معتبر علمی پژوهشی و ISI را دارد.

حامد شب خیز، مسئول سازمان بسیج هنرمندان و نویسنده ادبیات پایداری و دفاع مقدس، عضو شورای بازبینی نمایش استان آذربایجان شرقی می باشد.
عباس خلیفه لو، نویسنده ، کارگردان بازیگر، عضو هیات رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان آذربایجان شرق، دبیر و دبیر اجرایی جشنواره های مختلف که حضور در جشنواره محتلف سراسری را در کارنامه خود دارد.

لیست آثار راه یافته به جشنواره

قاچاق چرا؟ کاری از مهدی مصطفوی از تبریز، دونفر در یک موقعیت کاری از توحید شکری از مرند، تراژدی نان کار گروهی از سردرود، غصه های مجید کاری از علیرضا قاسمی از بناب، خوددرمانی کار از حامد پورعظیم از ورزقان، من اویناماق ایستیرم کاری از مجتبی اکبری اسبق از مرند، داد زباله ها کاری از مهدی شاکری از سردرود، سایا کاری از یوسف اکبرزاده از تبریز، اشک آب کاری از نسا مهرخواه از سردرود، رضا باش رضا کاری از غفار انوشا از سردرود، ائو کاری از نسیم عموزاده از اهر ،دومانلی سرحد کاری از مصطفی آذری از مرند

دومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی سردرود به همت شهرداری و شورای شهر سردرود ٢٨ الی ٣١ اردیبهشت ماه ١۴٠١ برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=59758

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});