• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 1 July - 2024
5

آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 60732
  • 12 اردیبهشت 1401 - 16:00
آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی پنج‌شنبه و جمعه برگزار می‌شود
یاز اکو - معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی گفت: نهمين آزمون مشترك فراگير دستگاه‌های اجرايي كشور روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 اردیبهشت جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، حیدر فتح زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برای رشته‌های شغلی مربوط به وزارت آموزش و پرورش و با نظارت مستقیم سازمان‌های سنجش کشور و مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این آزمون روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت جاری در ۱۱ شهرستان استان آذربایجان شرقی (شهرستان‌های تبریز، اسکو، آذرشهر، مراغه، میانه، مرند، شبستر، سراب، ملکان ، بناب و اهر) برای انتخاب یک هزار و ۶۵۶نفر از بین ۱۹ هزار و ۳۳۴داوطلب برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ابراز داشت: از کل شرکت‌کنندگان، پنج هزار و ۹۶۹ نفر مرد و ۱۳ هزار و ۳۶۵ نفر زن هستند.

فتح زاده توضیح داد: از بین یک هزار و ۶۵۶ نفر موردپذیرش در آزمون، سهمیه نیروی آزاد ۹۳۶ نفر، سهمیه ۲۵ درصد ۵۸۸ نفر، سهمیه ۵ درصد ۶۳ نفر و سهمیه ۳ درصد ۶۹ نفر است.

وی یادآور شد: داوطلبان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت جاری برای مشاهده و پرینت کارت ورود به جلسه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60732

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});