• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 3 July - 2024
6

۳ هدف مهم در بخش تأمین آب مطمئن برای اردبیل کدام‌ها هستند؟

  • کد خبر : 60787
  • 13 اردیبهشت 1401 - 13:00
۳ هدف مهم در بخش تأمین آب مطمئن برای اردبیل کدام‌ها هستند؟
یاز اکو - رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: اتمام مطالعات ۵ سد، شروع عملیات ۲ سد، شروع آبگیری ۲ سد دیگر، اتمام عملیات ۱۲ هزار هکتار شبکه آبیاری و اتمام عملیات آبرسانی به ۳ شهر از جمله اهداف مهم شرکت در بخش تأمین آب مطمئن برای مردم استان اردبیل است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، علی حیدری در جلسه شورای اداری شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با بیان این مطلب اظهار کرد: اطمینان دارم با تلاش همکاران، بخش قابل‌توجهی از طرح‌های بخش آب استان به نتیجه خواهند رسید.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برنامه‌ریزی لازم برای تحرک و پویایی بخش آب استان به عمل‌آورده و وزارت نیرو و مسئولین استانی در این راه با پشتیبانی خود مسیر را هموارتر خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل ساماندهی بازه‌های اضطراری رودخانه‌های استان، نگهداری و مرمت تأسیسات آبی و تعادل بخشی آبخوان‌ها باتوجه‌به برنامه‌های سازگاری با کم‌آبی استان را از فعالیت‌های آتی شرکت برای ارتقای سطح بهبود بهره‌برداری ذکر کرد.

وی واگذاری ۲۰ساله ۸ آبگرم، واگذاری ظرفیت‌های پرورش ماهی، فروش و تهاتر املاک مازاد، تعالی سازمانی و حذف فرایندهای اضافی و همچنین ارتقاء سطح خدمات مشترکین با الکترونیکی کردن تمامی خدمات به مردم را از دیگر برنامه‌های در دست اجرای شرکت عنوان کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=60787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});