• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

۷۵ درصد اراضی مهمترین پروژه احیای بافت فرسوده تبریز تملک شد

  • کد خبر : 80731
  • 10 مهر 1401 - 13:00
۷۵ درصد اراضی مهمترین پروژه احیای بافت فرسوده تبریز تملک شد
یاز اکو - پروژه چوخورلار به عنوان مهمترین پروژه احیای بافت فرسوده کلانشهر تبریز همجوار با مراکز تاریخی گردشگری در بافت مرکزی شهر تاکنون با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در بحث تملک اراضی به صورت بی‌وقفه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، بابک شریفی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان درباره آخرین وضعیت پروژه چوخورلار گفت: انتظار می‌رود قبل از پایان سال جاری به صورت کامل عملیات تملک این پروژه به پایان برسد.

وی افزود: این پروژه بعد از تصویب در کمیسیون ماده ۵ در خرداد سال ۱۳۹۷ مجوز تملک و تمامی اقدامات مربوطه و اجرای عملیات عمرانی آن به شرکت عمران و توسعه آذربایجان واگذار و عملیات تملک آن در محدوده خیابان‌های نیروی هوایی، خرمشهر و توحید با مساحتی حدود ۲۴ هزار مترمربع آغاز شد.

مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان اظهار کرد: معابر موجود در این طرح، ۲ هزار و ۶۲۳ مترمربع و محدوده داخلی آن نیز با ۱۵۱ پلاک ثبتی به متراژ ۱۴ هزار و ۵۹ مترمربع قابل تملک است که تا بدین لحظه با تلاش همکاران سخت‌کوش شرکت عمران و توسعه آذربایجان ۹۵ پلاک ثبتی آن با هزینه‌کرد ۴۶ میلیارد و ۲۶۱ میلیون تومان بنام شهرداری تبریز انتقال و آزادسازی شده است.

شریفی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز روند اجرای تملک پروژه چوخورلار به صورت قانونی انجام و مصالحه با مالکان ادامه دارد و نظر به تاکید شهردار کلانشهر تبریز مبنی بر تسریع در اتمام این پروژه در تلاش هستیم در کمترین زمان ممکن این امر تحقق یابد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80731

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});