• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

برگزاری کارگروه سازگاری با کم آبی و گذر از پیک مصرف

  • کد خبر : 62660
  • 27 اردیبهشت 1401 - 9:30
برگزاری کارگروه سازگاری با کم آبی و گذر از پیک مصرف
یاز اکو - پیگیری پروژه های اضطراری سازگاری کم آبی و گذر از پیک مصرف کلانشهر تبریز با حضور مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه ای آذربایجان شرقی در کارگروه مشترکی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی آبفای استان، جلسه کارگروه مشترک آب و آبفا برای پیگیری تکمیل و رفع موانع اجرای آخرین پروژه های در حال اجرای کلانشهر تبریز با حضور معاونان و مدیران دو شرکت در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی در این جلسه با اشاره به کاهش بارش‌ها در سال آبی جاری، تداوم خشکسالی و به تبع آن کاهش ذخایر منابع آبی موجود، تبیین برنامه های هدفمند را یکی از برنامه های اساسی مدیریت گذر از پیک مصرف آب برشمرد.

مهندس خانی گفت : فرهنگ سازی در کلیه زمینه ها بالاخص مصرف بهینه آب هم برای شرب و هم برای مصارف کشاورزی و سایر مصارف نیاز بوده و شرکت آب و فاضلاب استان با برنامه ریزی های کوتاه و بلند مدتی که انجام داده در کنار فرهنگ سازی و تبلیغات مناسب در سطح شهر، انشالله شاهد گذر از پیک مصرف آب باشیم و مشکلی نداشته باشیم.

در این جلسه ضمن گزارش آخرین وضعیت پروژه ها، مسائل و موضوعات مربوطه از جمله حفر و تجهیز چاه ها، تکمیل ایستگاه های پمپاژ رینگ جنوبی، پیگیری اعتبارات لازم و سناریوهای گذر از پیک مصرف آب کلانشهر تبریز مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه ۲ نوبت در ماه برای پیگیری و تسریع آخرین پروژه های در حال اجرا تشکیل می شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=62660

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});