• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5
سربازان بخوانند؛

حقوق سربازان چقدر زیاد شد؟

  • کد خبر : 63355
  • 31 اردیبهشت 1401 - 20:30
حقوق سربازان چقدر زیاد شد؟
یاز اکو - سربازان مدت‌هاست که منتظر افزایش حقوق هستند؛ حال گفته می‌شود که این حقوق به بیش از دو برابر رسیده است که برای سربازان در مناطق عملیاتی متفاوت، افزایش حقوق‌ها نیز متفاوت است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از اقتصاد آنلاین، دقیقا از همان زمانی که لایحه بودجه منتشر شد، صحبت‌های متفاوتی در مورد حقوق سربازان مطرح شد؛ در آن زمان اعلام شده بود که احتمالا حقوق سربازان سه برابر شود و پس از مدتی این موضوع تایید و قرار شده بود که حداقل حقوق سربازان به بیش از ۳میلیون تومان برسد.

 

فروردین ماه آمد و سربازانی که منتظر افزایش حقوق بودند، ناامید شدند؛ چراکه دوباره حقوق یک میلیون و ۲۰۰هزار تومانی دریافت کرده بودند؛ در پاسخ به اعتراضات این سربازان گفته شد که افزایش حقوق، در اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.

حالا بالاخره سازمان وظیفه ناجا در یک اطلاعیه افزایش حقوق‌ها را اعلام کرد و حقوق‌ها بیش از دو برابر افزایش یافته است؛ براساس اطلاعیه سازمان وظیفه ناجا:

 

۱-  سربازان وظیفه مجردی که در مناطق عادی خدمت می کنند حقوقشان ۲۴۰ درصد افزایش می‌یابد و حداکثر به مبلغ ۳ میلیون و۷۸۰ هزار تومان خواهد رسید.

 
 

۲- حداقل حقوق سربازان وظیفه متاهل با افزودن هزینه عائله‌مندی با رشد ۱۴۵ درصدی به مبلغ ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت که هزینه مربوط به فرزند یا ایاب و ذهاب نیز به صورت جداگانه با این مبلغ پرداخت خواهد شد.

۳-  سربازان وظیفه‌ای که در مناطق عملیاتی خدمت می‌کنند، اعم از مجرد و متاهل علاوه بر حقوق ذکر شده به تناسب مدرک تحصیلی و تاهل از مبلغ حدود یک میلیون تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان از فوق‌العاده عملیاتی بهره مند خواهند شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=63355

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});