• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

برزیل هم خاطرخواه تراکتور ایرانی شد

  • کد خبر : 64793
  • 10 خرداد 1401 - 14:00
برزیل هم خاطرخواه تراکتور ایرانی شد
یاز اکو - برزيل علي رغم تحريم ها خواهان گسترش روابط با ايران است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، سفیر برزیل و مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران طی نشستی مشترک راهکارهای گسترش روابط دو ایران و برزیل در زمینه صنعت را بررسی کردند.

سفیر برزیل در ایران، در این دیداری گفت: مخالف هر گونه تحریم و تنش هستیم و امیدوار است بزودی تحریمهای اعمال شده بر علیه ایران لغو شود و شاهد توسعه روابط ایران و برزیل باشیم.

“لودمار گونسالوس د آگیارنتو” افزود: برزیل علی رغم این تحریمها و برخلاف خیلی از کشورها، تمایل برای گسترش روابط با ایران دارد و ایران نیز از تحریمها به نفع خود و با توسعه خودکفایی بهره مند شده است.

وی با اشاره به مراودات اقتصادی کشور متبوعش با ایران اضافه کرد: بخش کشاورزی حجم بالایی از این مراودات را به خود اختصاص داده که برزیل توسعه این روابط به حوزه پتروشیمی، نانو تکنولوژی و صنعت را به جد دنبال می کند.

آگیارنتو شناخت دو کشور از ظرفیتها و توانمندیهای یکدیگر را ناچیز دانست و گفت: توانمندیهایی و ظرفیتهای مجموعه تراکتورسازی در برزیل اصلا شناخته شده نیست و اگر برزیلی ها از این قابلیتها آگاهی داشته باشند مطمئنا خواهان استفاده از تولیدات آن خواهند بود.

سفیر برزیل در ایران، قیمت و کیفت تراکتورهای گروه صنعتی تراکتورسازی را کاملا رقابتی در بازارهای برزیل اعلام و اظهار داشت: کشاورزان برزیلی حتما از حضور تراکتورهای ایرانی استقبال خواهند کرد.

وی شرکت در نمایشگاههای را به عنوان گام نخست برای شروع حضور تراکتور در برزیل پیشنهاد داد و تاکید کرد: مجموعه های صنعتی ایران بخصوص تراکتورسازی با پشت سر گذاشتن تحریم ها و رسیدن به خود کفایی پله های ترقی را بخوبی طی کرده اند.

مدیر عامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این دیدار از پیشینه درخشان این گروه در عرصه های جهانی گفت و افزود: صفر تا ۱۰۰ مراحل تولید یک محصول کامل تراکتور در زیر مجموعه های این کارخانه انجام می شود بطوری که قراضه های آهن وارد تراکتورسازی شده و با طی مراحل ذوب، ریخته گری، ، قالب سازی، ماشین سازی، کابین سازی و … نهایتا محصول تراکتور از آن خارج می شود.

مصطفی وحیدزاده کیفیت و قیمت تولیدات تراکتورسازی را قابل رقابت با بسیاری از شرکتهای جهانی اعلام و تاکید کرد: صادرات به ۱۵ کشور دنیا و حضور تولیدات ریخته گری تراکتورسازی در قلب اروپا از جمله آلمان، ایتالیا و … دلیلی بر این ادعا است.

وی از برنامه ریزی برای تولید ۳۵ هزار دستگاه امسال در کنار چشم انداز صادراتی ۳ هزار دستگاهی به ۲۵ کشور دنیا را در راستای استفاده از ظرفیتهای بالقوه تراکتورسازی ایران دانست.

در پایان این نشست دو طرف بر گسترش مراودات دو جانبه کشور و بخصوص تراکتورسازی ایران تاکید کردند و به این نتیجه مشترک رسیدند که اقدامات لازم را در این رابطه انجام دهند و توجهی به وجود تحریمها نداشته باشند تا به محض لغو تحریمها آمادگی برای انجام تبادلات و رسیدن زودتر از موعد به اهداف پیش بینی شده و مورد نیاز امکان پذیر باشد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=64793

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});