• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
13
استاندار آذربایجان شرقی:

شوراها برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند

  • کد خبر : 6513
  • 18 اسفند 1399 - 8:56
شوراها برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش کنند
یاز اکو - استاندار آذربایجان شرقی به نقش شوراها در جامعه اشاره کرد و گفت: شوراها افراد برگزیده مردم هستند و می‌توانند با تشویق آنان، زمینه ساز برگزاری انتخابات پر شور و باشکوه شوند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، محمدرضا پورمحمدی در نشست مشترک شورای اسلامی استان با اشاره به اینکه پرشور برگزار شدن انتخابات آینده کشور را تضمین می کند، افزود: هر چند در کشور با تحریم ها و مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستیم اما مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

استاندار آذربایجان شرقی از شوراها به عنوان پارلمان های محلی یاد کرد و آنها را در توسعه شهرها و روستاها دارای نقش مهمی دانست.

وی همچنین بر ضرورت جذب سرمایه گذار به شهرها تاکید کرد و گفت: با جذب سرمایه گذار می شود طرحهای مهم و مورد نیاز را به سرانجام رساند.

 غلامحسین مسعودی ریحان رییس شورای اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه شورا یک نهاد مردمی و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، اعضای شوراها بر خود وظیفه می دانند مشکلات و خواسته های مردم را به گوش مسئولان برسانند و برای حل آنها تلاش کنند.

سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران همزمان با انتخابات ششمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=6513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});