• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6
امام جمعه آذرشهر؛

مردم آذرشهر از ثمرات انقلاب محروم مانده اند

  • کد خبر : 65165
  • 12 خرداد 1401 - 13:15
مردم آذرشهر از ثمرات انقلاب محروم مانده اند
یاز اکو- امام جمعه آذرشهر تاکید کرد: هر وقت انقلاب و نظام نیاز داشته هزینه کرده اند اما متاسفانه تاکنون از ثمرات انقلاب در حدی که شایسته است برخوردار نبوده اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، حجت الاسلام و المسلمین امین رشتبری، امام جمعه آذرشهر در جلسه شورای اداری آذرشهر با اشاره به سفر رئیس جمهور به این شهرستان گفت: شاهد اولین سفر رئیس جمهور و نماینده ویژه به آذرشهر هستیم. قطعا این سفرها به دلیل دیدارها و شنیدن مستقیم درد و دل ها و آشنایی با مشکلات و قابلیت ها کار ارزشمندی است که رئیس جمهور از بدو فعالیت خود شروع کرده است و ما قدردان این اقدام هستیم.

وی تصریح کرد لازمه معماری صحیح اقتصاد مملکت، اشراف و مشکلات منطقه و آشنایی با استعداد های آن هست. وی با بیان اینکه آذرشهر شهر شهیدان فاخر، شهید محراب و شهید جهاد با طاغوت است، افزود: این شهر ۱۳ شهید قبل از انقلاب و ۴٠٠ شهید در زمان دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است.

رشتبری افزایش بی دلیل قیمت ها توسط سودجویان، عدم نظارت و برخورد قاطع و سریع با مفاسد اقتصادی،  بحث گرانی نان و کالاهای اساسی و جنگ بانک‌ها با مردم را از جمله مشکلات کشور دانست و افزود: مردم اسیر دست برخی عوامل تنبل و بی مسئولیت در ادارات هستند.

وی خواستار جایگزین کردن نیروهای جوان و انقلابی با نیروهای خسته و بی انگیزه شد و گفت: تلاش دولت بدون وجود همراهان مناسب بی فایده خواهد بود و این عدم تحول تمام تلاش ها را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه آذرشهر سختگیری در صدور مجوز کارگاه های تولیدی را از دیگر مشکلات آذرشهر دانست.

وی با بیان اینکه ایت شهرستان قطب علمی، صنعتی، مذهبی و کشاورزی کشور است، افزود: در حال حاضر بیش از دو هزار واحد در این شهر وجود دارد که ۹۰۰ واحد در شهرک صنعتی شهسد سلیمی و بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ واحد در رابطه با فرآوری نخود بر ممقان فعالیت دارند.

رشتبری با اشاره به وجود مناطق بکر گردشگری و آثار تاریخی با ارزش در شهرستان متاسفانه بسیاری از آثار تاریخی به تاراج رفته اند و مناطق دیدنی آذرشهر به دلیل نبود زیرساخت مطرح نشده اند.

 وی تصریح کرد: مایه شرمساری است که بعد از ۴۳ سال عمر با برکت انقلاب مسئولینی که میتوانستند کاری انجام دهند انجام نداده اند.

وی در ادامه خواستار رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان از قبیل مشکل فاضلاب، نبود آب شرب سالم شهری و روستایی و کشاورزی، ورودی خطرناک شهرک صنعتی سلیمی و قدیمی شدن مکان میدان خشکبار آزادشهر اشاره کرد و خواستار برنامه ریزی برای رفع این مشکل ها شد.

رشتبری از ترافیک سنگین در سطح شهر آذرشهر و پراکندگی ادارات گلایه مندی کرد.

وی از نماینده دولت خواست تا به این مشکلات رسیدگی شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=65165

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});