• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

بسته‌های پیشنهادی شهردار تبریز به سرمایه‌گذار ترکیه‌ای/ از دهکده ورزشی تا مرکز سلامت

  • کد خبر : 67298
  • 31 خرداد 1401 - 8:30
بسته‌های پیشنهادی شهردار تبریز به سرمایه‌گذار ترکیه‌ای/ از دهکده ورزشی تا مرکز سلامت
یاز اکو - شهردار تبریز گفت: تبریز ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بزرگی دارد و از این شهر در ایران به عنوان شهری اقتصادی یاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در دیدار با سرمایه‌گذار ترکیه‌ای، اظهار کرد: اشتراکات عمیق فرهنگی و زبانی و تعلقات خاطر زیادی بین دو ملت ایران و ترکیه وجود دارد و همین موضوع موجب طیب خاطر سرمایه‌گذاران در تبریز می‌شود.

وی افزود: تبریز با دو میلیون نفر جمعیت قطبیت شمال غرب کشور را دارد و هر پروژه‌ احداثی در این شهر، بخش عمده‌ای از منطقه همچون اردبیل و ارومیه را نیز پوشش می‌دهد.

وی تصریح کرد: حمل و نقل مهمترین حوزه سرمایه‌گذاری در تبریز بوده و شورای شهر نیز نظر مساعدی نسبت به آن دارد و می‌توانیم خطوط تاکسیرانی شهر و یا ناوگان اتوبوسرانی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی واگذار کنیم.

هوشیار گفت: خطوط متروی تبریز نیز می‌تواند محل سرمایه‌گذاری باشد و در کنار آن برخی پروژه‌های شهری و گردشگری در قلب تبریز باید قالب آماده سرمایه‌گذاری داشته باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا می‌توانیم طوری زمینه‌سازی کنیم که ایده‌های سرمایه‌گذاری به قلب تبریز برود.

وی با اشاره به پروژه مرکز سلامت خاوران نیز گفت: یکی از پروژه‌های خوبی که روی آن کار می‌کنیم و مطالعات آن را انجام دادیم، مرکز سلامت خاوران است که ۱۰ هکتار مساحت آن است.

شهردار تبریز افزود: در منطقه دوکمال نیز زمین‌خوبی به مساحت ۳.۵ هکتار وجود دارد، ولی نگاه سرمایه‌گذاری و مشارکت در آن محل نداریم بلکه نگاه ما به آنجا محلی برای تأمین اعتبار خرید اتوبوس‌های شهری است.

وی یادآور شد: یک مجموعه رفاهی نیز در غرب تبریز وجود دارد که در حوزه‌های رفاهی و اجتماعی تهیه شده است.

وی ابراز کرد: یک مجموعه دیگر سرمایه‌گذاری شهرک ورزشی یادگار امام (ره) است که با توجه به برند بودن تراکتور، آنجا نیز استعداد تبدیل شدن به قطب ورزشی وجود دارد و می‌تواند میزبان مسابقات جهانی و آسیایی باشد.

هوشیار گفت: یک زمین پنج هکتاری با کاربری تجاری و خدماتی در خاوران وجود دارد که در صورت علاقمندی می‌توانیم مشارکت داشته باشیم.

تاکید کرد: به هر حال ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری زیادی وجود دارد، ولی تنها فرصت سرمایه‌گذاری که زودبازده است، همان بحث حمل و نقل عمومی، تاکسی و اتوبوس است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67298

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});