• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

یک هزار میلیارد ریال برای ایمن سازی محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی هزینه شد

  • کد خبر : 67387
  • 31 خرداد 1401 - 15:00
یک هزار میلیارد ریال برای ایمن سازی محورهای ارتباطی آذربایجان‌غربی هزینه شد
یاز اکو - معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: یک هزار و ۵۱ میلیارد ریال برای ایمن سازی و بهسازی محورهای ارتباطی این استان در سه ماهه اول امسال هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، منصور نصرتی روز سه‌شنبه افزود: در جهت ایمن سازی محورهای مواصلاتی استان و جدا سازی ترافیک رفت و برگشت برای کاهش تصادفات به خصوص تصادفات رخ به رخ برنامه نصب نیوجرسی مفصلی بتنی در محورهای پرتردد استان از آغاز سال جاری جزو برنامه‌های مهم بوده و بر این اساس ۵۰۰ متر نیوجرسی مفصلی بتنی با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در محورهای پر ترافیک استان نصب شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر خط کشی با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار، نگهداری چراغ‌های چشمک زن سطح استان به تعداد ۴۰۰ دستگاه با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار و نگهداری سیستم روشنایی محورهای مواصلاتی استان با ۲۷ میلیارد اعتبار انجام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در همین مدت برای ایمن سازی محورهای ارتباطی استان اقدام به نصب و بهسازی ۳۵۰ عدد تابلو و علائم با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، نصب و بهسازی حفاظ‌های فلزی به تعداد ۳۵۰ شاخه با ۱۳۶ میلیارد ریال و ایمن سازی سرگاردریل، دماغه و موانع صلب به مقدار ۱۵۰ مورد با ۵ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

نصرتی ادامه داد: آشکار سازی و آرام سازی نقطه حادثه خیز یوسف کندی – سه راهی حیدر آباد – شکریازی، ایمن سازی پاسگاه پلیس راه ارومیه – تبریز، ترشکان و ایمن سازی پروژه‌های الحاقی به طول ۶۰ کیلومتر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه‌های معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان طی امسال بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=67387

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});