• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2

حضور ویژه تبریز در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران

  • کد خبر : 68151
  • 06 تیر 1401 - 11:00
حضور ویژه تبریز در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران
یاز اکو - مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تبریز از حضور ویژه تبریز در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، رضا خلیلی، با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در ۱۵ و ۱۶ تیر در تهران، گفت: این سازمان در این همایش بین المللی حضور فعالی خواهد داشت و با ایجاد غرفه تبریز و نمایندگی آذربایجان شرقی و تهیه بسته‌های سرمایه گذاری، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه گذاری در این شهر و استان را به ‌سرمایه گذاران داخلی و خارجی شرکت کننده در این همایش معرفی خواهد کرد.

وی یادآور شد: علاوه بر این همایش، همایش ملی سرمایه گذاری نیز با مشارکت استانداری، سازمان همیاری و شهرداری‌های استان، اواخر مردادماه امسال در سالن همایش‌های بین المللی خاوران تبریز برگزار می‌شود و در آن نیز برای جلب مشارکت در پروژه‌های سرمایه گذاری، این پروژه‌ها در قالب بسته‌های مشارکتی به سرمایه گذاران شرکت کننده ارائه خواهد شد.

وی با دعوت از سرمایه گذاران ملی و استانی برای مشارکت در طرح‌ها و پروژه‌های مدیریت شهری تبریز، گفت: آشنایی سرمایه گذاران با فرصت‌های سرمایه گذاری در استان و تبریز و ایجاد زمینه و بسترهای سرمایه گذاری موجب استقبال آنان برای مشارکت در این پروژه‌ها می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=68151

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});