• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
3

پیگیری مدیران شهری برای راه اندازی میدان دائمی دواب در تبریز

  • کد خبر : 69937
  • 19 تیر 1401 - 15:00
پیگیری مدیران شهری برای راه اندازی میدان دائمی دواب در تبریز
یاز اکو - معاون اجرایی و بهره برداری سازمان میادین مشاغل شهری تبریز از پیگیری مدیران شهری برای راه اندازی میدان دائمی دواب در تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، یوسف ابراهیمیان، با اشاره به تجمیع محل عرضه دام زنده در آستانه عید قربان در تبریز، اظهار کرد: سازمان میادین مشاغل شهری یک مکان به مساحت شش هکتار را در جاده اسپیران تبریز در راستای طرح نگهداشت شهری به عرضه دام عید قربان اختصاص داد.

وی افزود: با این اقدام، عرضه دام زنده از مرکز شهر جمع آوری شده و تحت نظر کارشناسان دامپزشکی و مرکز بهداشت، تمامی دام‌ها پس از خریداری به صورت رایگان معاینه شدند تا گوشت سالم به دست شهروندان عزیز برسد.

وی در خصوص مزایای تجمیع محل عرضه دام نیز خاطرنشان کرد: در چنین محلی، جمعیت دامی زیاد بوده و شهروندان گزینه‌های بیشتری برای انتخاب دارند و با توجه به حضور کارشناسان، بیماری‌های دام و انسان نیز می‌تواند به راحتی کنترل شود.

ابراهیمیان با بیان این‌که هیچ پولی از دامداران برای حضور در این محل اخذ نشده است، افزود: برخی خدمات رفاهی جهت استقرار دامداران برای عرضه دام عید قربان نیز در محل فراهم بوده است.

وی در ادامه‌ با اشاره به برنامه شهرداری برای راه اندازی مرکز دائمی دواب در تبریز، افزود: با پیگیری و همت مدیران شهری در تلاش هستیم تا یک مکان مناسب با مساحت هفت هکتار به عنوان مکان دواب در کلانشهر تبریز مکان یابی شود تا برای خرید آسان تر در دسترس مردم قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=69937

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});