• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
امام جمعه تبریز:

تولیدات جدید تراکتورسازی ایران نشان از فعالیت مجاهدانه در این مجموعه دارد

  • کد خبر : 70785
  • 26 تیر 1401 - 13:45
تولیدات جدید تراکتورسازی ایران نشان از فعالیت مجاهدانه در این مجموعه دارد
یاز اکو - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تولیدات جدید شرکت تراکتورسازی ایران نشان از فعالیت مجاهدانه نیروهای این مجموعه و حرکت در مسیر تامین ۱۰۰ درصدی نیاز بازار داخلی دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز یکشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از محصول جدید تراکتورسازی ایران در تبریز در گفت و گو با ایرنا، تراکتورسازی را افتخار بزرگ برای منطقه آذربایجان دانست و گفت: مدیران این مجموعه به همراه کارگران غیور با عشق و علاقه برای پشیبرد اهداف اقتصادی کشور تلاش می کنند .

وی با اشاره به تعیین شعار تولید دانش بنیان برای امسال اظهار کرد: تمام واحدهای صنعتی ما باید با دانشگاه ها ارتباط تنگاتنگ داشته باشند و برنامه های خود را در مسیر دانش بنیان کردن قرار دهند.

امام جمعه تبریز تاکید کرد: صنعت و دانشگاه باید به هم پیوند بخورد در این صورت به سمت دانش بنیان شدن حرکت خواهیم کرد.

محصول جدید مجموعه تراکتورسازی ایران با عنوان ITM۱۰۹۵ مجهز به موتور نسل جدید ۱۰۰ دارای توربوشارژر اینترکولر با توان و گشتاور ارتقا یافته و استاندارد آلایندگی معادل یورو ۴ بوده و در ۲ نوع تک و جفت دیفرانسیل تولید خواهد شد .

به گزارش ایرنا، گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین واحد تولیدکننده تراکتور در کشور ۹۸ درصد نیاز کشور به این محصول را تامین کرده و سالانه حجم قابل توجهی از تولیدات خود را نیز روانه بازارهای جهانی در بیش از ۱۵ کشور دنیا می‌کند.

تراکتورسازی تبریز با توانایی تولید ۱۸ نوع تراکتور سبک، متوسط و سنگین در کشور و تولید فعلی ۱۴ نوع انواع تراکتور برای نه فقط رفع نیاز داخلی بلکه برای صادرات به اروپا و کشورهای همسایه نیز گام‌های بلندی برداشته است.

بیشترین صادرات تراکتورسازی تبریز تراکتورهایی است که مختص کشورهای خارجی تولید می‌شود که عمده‌ترین آن تراکتور ۷۵ تا ۸۰ اسب بخار و تراکتورهای مدل ۳۹۹ و ۲۸۵ به شمار می‌رود که به اروپا و جمهوری آذربایجان صادر شده است.

سال گذشته خط تولید ۲ محصول جدید تراکتور مدل ۴۵۵ و ۴۱۲۰ افتتاح شد که پس از تامین نیاز داخلی، امیدواری نسبت به صادرات این محصولات نیز وجود دارد.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده ادوات کشاورزی با هفت شرکت اقماری در تبریز، ۲ شرکت در سنندج و ارومیه فعال بوده و با حدود پنج دهه فعالیت در زمینه تولید تراکتور، در عرصه تولید ۷۱ نوع انواع موتور در بخش های کشاورزی، صنعتی و خودرو فعالیت دارد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=70785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});