• امروز : چهارشنبه - ۹ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 29 May - 2024
6

تمامی مدارس کانکسی و سنگی در اردبیل جمع آوری می شوند

  • کد خبر : 71606
  • 02 مرداد 1401 - 12:15
تمامی مدارس کانکسی و سنگی در اردبیل جمع آوری می شوند
یاز اکو - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تمامی مدارس کانکسی و سنگی در استان اردبیل تا دو سال آینده جمع آوری و بساط آنها برچیده می شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حسن محمدی ادیب در آئین کلنگ زنی ۷ مدرسه به صورت نمادین در روستای لکندشت گیوی اظهار کرد: عملیات احداث هفت مدرسه در این روستا آغاز می شود و تلاش ما بر این است تا پایان امسال همه این واحدهای آموزشی تکمیل و تحویل آموزش و پرورش شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این مدارس غیرقابل استفاده بوده و سیاست دولت سیزدهم نیز رفع محرومیت از نقاط روستایی و دورافتاده است و سعی می کنیم تا بهترین فضای آموزشی را برای دانش آموزان مهیا کنیم تا تحصیلی شایسته و در خور نظام اسلامی داشته باشند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل از برچیده شدن بساط مدارس کانکسی و سنگی در استان اردبیل خبر داد و گفت: تا دو سال آینده با برنامه ریزی های انجام شده سعی بر این است تا تمام مدارس کانکسی و سنگی در استان اردبیل جمع آوری شود.

بهره برداری از ۷ واحد آموزشی در قالب ۱۲ کلاس

محمدی ادیب بیان کرد: این ۷ واحد آموزشی در قالب ۱۲ کلاس و با صرف اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان تا پایان امسال آماده بهره برداری خواهد شد که انتظار می رود پیمانکاران با تلاش شبانه روزی فضای تحصیل شایسته ای را برای نسل های آینده مهیا کنند.

وی افزود: کلنگ زنی ما به معنای شروع عملیات اجرایی پروژه هاست و در این زمینه با پرهیز از کارهای نمادین و نمایشی سعی می کنیم تا شروع احداث پروژه ها را شاهد باشیم که قطعا پیمانکاران نوسازی مدارس نیز می دانند که هخر چه سریعتر باید این واحدهای آموزشی را احداث و تحویل دهند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل تصریح کرد: وظیفه ما مهیا کردن فضای سالم، بانشاط و همراه با ایمنی برای تحصیل شایسته دانش آموزان است تا شاهد درخشش استعداد آنها و فتح قله های علمی بالاتر در سطوح بسیار ارزشمند باشیم.

در این مراسم فرماندار شهرستان کوثر نیز به محرومیت زدایی در حوزه فضاهای آموزشی اشاره و اظهار کرد: نوسازی مدارس تلاش می کند تا با کیفیت مناسب ۷ مدرسه روستاهای کوثر را در سریعترین زمان اجرایی و عملیاتی کرده و تحویل آموزش و پرورش دهد.

مطلب صادقلو به مهاجرت معکوس شروع شده به مقصد روستاهای کوثر اشاره و خاطرنشان کرد: با قول مساعد نوسازی مدارس انتظار می رود تا پایان امسال این حرکت ارزشمند به نتیجه رسیده تا در سایه نظام اسلامی و خون شهدا شاهد تکمیل و بهره برداری از این فضاهای آموزشی و تحصیلی در شهرستان کوثر باشیم.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=71606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});