• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
1

آب سد شهید مدنی، پشت سدِ اعتبار/ سدی که آب ندارد!

  • کد خبر : 71796
  • 03 مرداد 1401 - 11:00
آب سد شهید مدنی، پشت سدِ اعتبار/ سدی که آب ندارد!
یاز اکو - مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تزریق اعتبارات مصوب به ویژه اعتبارات سفر استانی رئیس جمهور را لازمه تحقق وعده تکمیل پروژه سد شهید مدنی تبریز تا دو سال آینده اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از فارس، یوسف غفارزاده در خصوص آخرین وضعیت سد شهید مدنی اظهار داشت: پروژه‌های آب چه در بخش شرب و چه در کشاورزی جزو پروژه‌های بنیادی و اولویت‌دار هستند و بر همین اساس پروژه‌های حوزه آب استان از جمله شهید مدنی در سفر استانی مورد توجه ویژه قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: در مورد ابهامات مطرح شده در زمینه عدم خرید زمین‌های مخزن سد شهید مدنی نیز افزود: روند اجرایی این سد به صورت مرحله‌ای و با تخصیص مرحله به مرحله اعتبارات پیش رفته و همین امر دلیل اصلی ناقص ماندن این پروژه است و هیچ قصوری در این زمینه صورت نگرفته و ادامه و تکمیل پروژه نیز مترصد تزریق منابع مالی مورد نیاز است.

تصویب ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در سفر اخیر رئیس جمهور

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان نیز ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه مصوب شده که ۱۵۰ میلیارد تومان از این اعتبارات توسط دولت، ۵۰ میلیارد تومان در قالب مجوز ماده ۵۶ و ۲۰۰ میلیارد تومان نیز به صورت مشارکتی توسط شهرداری یا جذب سرمایه‌گذار تأمین خواهد شد.

غفارزاده با تأکید مجدد بر وابستگی مستقیم بهره‌برداری از این پروژه به تخصیص و تزریق اعتبارات گفت: چنانچه ابلاغ اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور در زمان مقرر صورت گیرد، با خرید اراضی واقع در محدوده سد شهید مدنی به ویژه مخزن این سد و ساخت پل مورد نیاز می‌توان وعده دو ساله برای اتمام آن را داد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=71796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});