• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

افزایش ۱۰۰ درصدی آمار پروانه های ساختمانی تبریز در سال جاری

  • کد خبر : 73146
  • 12 مرداد 1401 - 12:45
افزایش ۱۰۰ درصدی آمار پروانه های ساختمانی تبریز در سال جاری
یاز اکو - شهردار تبریز با اشاره به افزایش ۱۰۰ درصدی آمار صدور پروانه های ساختمانی در سال جاری گفت: از تولید کارخانه آسفالت شهرداری تبریز نیز امسال با رشد پنج برابری از ۲۰۰ تن در روز به یک هزار تن رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار به همراه حجت‌السلام سید کاظم زعفرانچی‌لر در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی اظهار کرد: در سه ماه اول سال جاری به نسبت‌ مدت مشابه در سال قبل با افرایش ۱۰۰ درصدی آمار پروانه ساخت مواجه بوده‌ایم.

شهردار تبریز ادامه داد: آغاز مدیریت جدید شهری را مبتنی بر چهارده محور قرار دادیم که از فرمایشات مقام معظم رهبری در بیست سال گذشته و در رابطه با مدیریت شهری و توزیع عادلانه منابع و خدمات شهری احصا شده است.

وی افزود: برنامه های خود را در راستای این چهارده محور تنظیم کردیم که یکی از اینها توجه ویژه به بیانیه گام دوم رهبر انقلاب و جوانان بود و بر اساس آن تصمیم به انتخاب جوان و جوانگرایی در مجموعه شهرداری تبریز گرفتیم.

شهردار تبریز تصریح کرد: به عنوان یک کشور مسلمان ظرفیت‌های بی‌بدیلی داریم که تمام دنیا تشنه آن هستند به‌ خصوص نهج‌البلاغه، عاشورا و فلسفه انتظار که سرشار از امید به زندگی و ذوق است.

وی اضافه کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ظرفیت‌های اجتماعی آن به واسطه حضور انسان های شریف بالا و هویت آن بی بدیل است.

تبریز عظمتی به بلندای تاریخ دارد

شهردار تأکید کرد: تبریز عظمتی به بلندای تاریخ دارد و هیچ کس در این شهر نمی تواند ادعا کند که از تبریز بزرگتر است و باید کمک کنیم تا این شهر جایگاه اصلی خود را بازیابد.

هوشیار خاطرنشان کرد: مسیر تعریف‌شده ما برای مدیریت شهری، ناحیه‌محوری و محله‌محوری است، یعنی می خواهیم مدیریت شهری را از رأس جامعه به محلات کشیده و مشارکت مردم را محقق سازیم.

وی یادآور شد: با کمک و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تلاش داریم بودجه سال ۱۴۰۲ را بر اساس ناحیه‌محوری و محله‌محوری تدوین کنیم.

شهردار تبریز افزود: پس از ناحیه‌محوری تمرکز خود را بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام گذاشته و روزشمار افتتاح طرح‌های عمرانی نصب شده است.

وی عنوان داشت: در کمترین زمان ممکن موزه مشاغل و موزه آثار استاد بهتونی را افتتاح و بازگشایی کرده و در کنار آن صفه شمالی پروژه مقبره الشعرا و تملک خانه‌های پیرامون خانه ستارخان را نیز در دست اجرا داریم.

هوشیار تأکید کرد: گاها چارچوب و قاعده انتقاد را بلد نیستیم؛ انتقاد باید سازنده و به نفع مردم و شهر بوده و به دور از مسمومیت فضای شهر، راهبردی و کاربردی باشد.

در این دیدار نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی نیز به طرح مسائل و مشکلات شهری و مطالبات خود از شهردار و شورای شهر پرداختند.

تقاضای چاپ کتاب، نشریات فرهنگی، بحث گردشگری و گذران اوقات فراغت، توزیع عادلانه خدمات شهری، اطلاع رسانی و آگاه‌سازی، تشکیل کمیته جوانان شورا، ایجاد اتاق فکر، مناسب‌سازی شهر برای معلولین و … مطالبات نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی از شهردار تبریز بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=73146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});