• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

بازارچه محلی مرزداران آبان امسال افتتاح می‌‎شود

  • کد خبر : 73957
  • 18 مرداد 1401 - 13:00
بازارچه محلی مرزداران آبان امسال افتتاح می‌‎شود
یاز اکو - احداث بازارچه های محلی در راستای ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، در دوره مدیریت جدید شهری شتاب بیشتری به خود گرفته و با نصب روزشمار در پروژه بازارچه محلی مرزداران، این پروژه آبان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، احداث بازارچه های محلی به منظور تسهیل در دسترسی مردم به محصولات با کیفیت و با قیمت مناسب، در حال حاضر، در زمره برنامه‌های شهرداری تبریز است.

دسترسی مردم به کالاهای با کیفیت و جلوگیری از گران‌فروشی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی که شهرداری تبریز در این راستا در نظر گرفته و به دنبال افزایش تعداد بازارچه‌های محلی در سطح شهر تبریز است.

تسهیل در دسترسی مردم به کالاهای اساسی، گرچه اهتمام بر احداث بازارچه‌های محلی در مناطق مختلف شهری را به دنبال دارد اما اهداف دیگری نیز نظیر ساماندهی اصولی دستفروشان، کاهش بار ترافیکی و رفع سد معبر برای احداث بازارچه‌های محلی در شهر ضرورت دارد.

شهروندان تبریزی برای دسترسی راحت تر به محصولات با کیفیت، همواره به دنبال احداث بازارچه های محلی در نقاط مختلف شهر تبریز بودند تا به دور از ترافیک و اتلاف وقت بتوانند نیازهای خود را به راحتی تأمین کنند.

احداث بازارچه های محلی مطالبه شهروندان تبریزی

احداث بازارچه های محلی مطالبه شهروندان تبریزی است که در جای جای شهر تبریز در اختیار عموم مردم قرار گرفته و در این میان، کثرت احداث بازارچه های محلی در سطح محلات، موجب کاهش تردد و بار ترافیکی در مرکز شهر خواهد بود که تاکنون اهم وجود بازارچه‌های محلی در کلانشهرها بیان شده است.

در این میان، بازارچه محلی مرزداران نیز نقش مهمی را در ارائه محصولات با کیفیت برای اهالی ایفا خواهد کرد.

در این مجموعه غرفه های ارائه مستقیم میوه و تره بار پیش بینی شده و با عرضه مستقیم، ضمن رفع نیاز ساکنان شهرک مرزداران، از دستفروشی و ایجاد سد معبر جلوگیری می شود.

از این رو یکی از سیاست‌های شهرداری تبریز، ایجاد بازارچه های محلی با هدف عرضه مستقیم، دسترسی و رفاه شهروندان در شهرک‌های اقماری است که همانند دیگر پروژه‌ها با نصب روزشمار، در پروژه بازارچه محلی میوه و تره بار مرزداران، مردم نیز از اتمام این پروژه مطلع خواهند شد.

ایجاد بازارچه‌های محلی با هدف عرضه مستقیم، دسترسی و رفاه شهروندان است و در این مجموعه غرفه‌های ارائه مستقیم میوه و تره بار پیش‌بینی شده که عرضه مستقیم آنها، ضمن رفع نیاز ساکنان شهرک مرزداران، از دستفروشی و ایجاد سد معبر جلوگیری می‌کند.

بازارچه محلی مرزداران با ۵۰ متر طول و ۲۷ متر دهانه به ارتفاع مفید چهار متر احداث می‌شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=73957

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});