• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
6

سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو+ جدول

  • کد خبر : 75574
  • 30 مرداد 1401 - 11:00
سقوط آزاد قیمت‌ها در بازار خودرو+ جدول
یاز اکو - بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش گسترده قیمت‌ها در اولین روز هفته است؛ در بین خودروهای پراید موجود در بازار پراید ۱۱۱ از ۲۰۴ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۰۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۱ آن نیز در این مدت یک میلیون تومان ارزان شده است و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۵۱ سال ۱۴۰۱ آن نیز از ۱۸۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۷۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۱۷۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرآنلاین، در بین خودروهای پژو نیز این کاهش قیمت‌ها مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۸۲ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۷۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان ارزان شده است و ۲۸۸ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۴۰۱ آن نیز از ۲۹۹ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۲۹۸ میلیون تومان رسیده است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز از ۶۲۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۶۰۳ میلیون تومان رسیده است و پژو پارس مدل ۱۴۰۱ نیز از ۳۷۴ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۳۶۹ میلیون تومان رسیده است.

خودروهای دنا نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۰۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۰۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

دنا توربو پلاس مدل ۱۴۰۰ نیز از ۴۷۵ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۴۶۸ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودروهای ساینا نیز ساینا دنده‌ای مدل ۱۳۹۹ از ۱۹۰ میلیون تومان در چهارشنبه گذشته امروز به ۱۸۹ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

5732587

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75574

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});