• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
7

افزایش ۱۴ درصدی حوادث آب استان زنجان

  • کد خبر : 75643
  • 30 مرداد 1401 - 14:00
افزایش ۱۴ درصدی حوادث آب استان زنجان
یاز اکو - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تعداد حوادث آب استان طی سه ماهه نخست امسال با بیش از ۳۶۳۷ فقره نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، علیرضا جزءقاسمی اظهار کرد: بیشترین تعداد حوادث به تفکیک نوع به ترتیب مربوط به انشعابات، شبکه توزیع و خط انتقال است که بیشترین تعداد حوادث به ترتیب در شهرهای زنجان، ابهر و قیدار رخ داده است.

وی تعداد حوادث فاضلاب در سه ماهه ابتدای سال‌جاری را نیز ۱۵۸ فقره اعلام کرد و گفت: بیشترین تعداد حوادث فاضلاب در استان به ترتیب مربوط به شهرهای زنجان، ابهر و ماه‌نشان است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میزان خسارت سایر ارگان‌ها به تاسیسات آب و فاضلاب استان طی سه ماهه نخست امسال ۴۸ فقره بوده که از این تعداد بیشترین خسارت وارده مربوط به نهادهای خدمات‌رسان است.

پاسخ‌گویی بیش از ۲۲۵ هزار تماس مشترکان توسط مرکز

جزءقاسمی به پاسخ‌گویی بیش از ۲۲۵ هزار تماس مشترکان توسط مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت نیز اشاره کرد و یادآور شد: از این تعداد تماس بیش از ۲۲۱ هزار تماس توسط سامانه گویا و بیش از ۲۱ هزار تماس نیز توسط کارشناسان «مپرا» پاسخ‌گویی و رسیدگی شده است.

این مسئول بیشترین تعداد تماس‌ها با مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب را به ترتیب مربوط به قطعی، اعلام شکستگی و دریافت خدمات پرداخت قبض و امور مشترکان عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خاطرنشان کرد: خرید انشعاب، دریافت خدمات فاضلاب، اخذ مشاوره، گزارش افت فشار آب، کیفیت آب و تماس صوتی از دیگر دلایل تماس مشترکان با مرکز ارتباط با مشتریان این شرکت بوده است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=75643

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});