• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4
همزمان با هفته دولت/

ساختمان جدید بیمه سلامت مرند افتتاح شد

  • کد خبر : 76261
  • 03 شهریور 1401 - 15:20
ساختمان جدید بیمه سلامت مرند افتتاح شد
یاز اکو- ساختمان جدید بیمه سلامت مرند همزمان با هفته دولت افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری یاز اکو، مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت شهرستان مرند صبح امروز با حضور وحید مجیدی؛ مدیر کل بیمه سلامت استان، مهندس فرجامی؛ رئیس اداره فنی و مهندسی سازمان بیمه سلامت، داود عباسی؛ معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه شهرستان مرند، حجت‌الاسلام علی نعمتی؛ امام جمعه مرند و معصومه پاشایی؛ نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی صبح امروز انجام شد.

مدیر کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت مرند ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت گفت: این ساختمان در زمینی با زیربنای ۳۳۰ متر مربع در آبان ماه سال  ۱۴۰۰ کلنگ زنی شد و عملیات اجرایی ساخت اداره ظرف مدت ۸ ماه به اتمام رسید.

وحید مجیدی با بیان اینکه ساختمان جدید این اداره که  در شهرک میلاد مرند واقع شده است، افزود: این ساختمان با هزینه ای بالغ چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است و امیدوراریم‌ با افتتاح این پروژه شاهد خدمات‌رسانی بهتر به مردم شریف مرند باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر ۱۴۰ هزار نفر در مرند از خدمات درمانی بیمه سلامت بهره می برند، گفت: ۱۵۲ موسسه در این شهرستان با بیمه سلامت همکاری دارند.

مجیدی در تشریح جزئیات بیمه شدگان بیمه سلامت در مرند گفت: این شهرستان دارای ۱۸ مرکز جامع سلامت بوده و ۵۵ پزشک خانواده مشغول فعالیت هستند.‌هم چنین ۲۶ ماما و شش دندانپزشک به بیمه شدگان ارائه خدمت می دهند.

مدیر کل بیمه سلامت استان در ادامه با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری بیش از ۱۰۵ هزار بار مراجعه به اداره بیمه سلامت مرند ثبت شده است،افزود: اعتبارات صندوق روستایی در این شهرستان در سال ۱۴۰۰، ۹ میلیارد تومان بود.

وی با اشاره به پوشش خدمات ناباروری و نازایی در این شهرستان ادامه داد: تاکنون ۹۲ زوج نابارور در مرند شناسایی و از خدمات ویژه بیمه درمانی بهره‌مند شوند.

 

آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در ملکی‌سازی ساختمان ادارات

 

رئیس اداره فنی و مهندسی سازمان بیمه سلامت در این مراسم تاکید کرد: آذربایجان شرقی از استان های پیشرو در ملکی‌سازی ساختمان ادارات در سازمان به شمار می رود.

مهندس فرجامی با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر ۵۶ درصد از ادارات بیمه سلامت در کشور ملکی هستند.

وی ادامه داد: آذربایجان شرقی  با دارا بودن ۸۰ درصد ساختمان ملکی از استان های پیشرو در این زمینه است.

فرجامی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ ساختمان بیمه سلامت در کل کشور مشغول خدمت‌رسانی به بیمه شدگان هستند، افزود:اکنون ۵۳ پروژه احداثی در دست اقدام است که با اتمام آنها در سال جاری و سال آینده، تعداد ساختمان های ملکی احتمالا به ۲۵۰ مورد خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از مدیریت انقلابی اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در ملکی سازی ساختمان ها و همچنین اجرای طرح های الکترونیکی گفت: تنها سه اداره در این استان بدون ساختمان ملکی باقی مانده است که به همت همکاران به زودی شاهد افتتاح آنها نیز خواهیم بود.

فرجامی تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مردم و همکاران را از محاسن وجود ساختمان ملکی برای ادارات عنوان کرد.

وی پشتکار و خدمت به مردم را شاخص اصلی دولت سیزدهم دانست و از زحمات و پشتکار مدیر کل بیمه سلامت استان در راستای تحقق اهداف سازمان قدردانی کرد.

 

شفافیت و کاهش سرانه درمان ثمره ورود فناوری به حوزه سلامت

 

 نماینده مردم جلفا و مرند در مجلس شورای اسلامی  در مراسم افتتاح ساختمان جدید بیمه سلامت مرند، شفافیت و کاهش سرانه درمان را از نتایج مثبت ورود فناوری به حوزه سلامت دانست.

معصومه پاشایی گفت: سازمان بیمه سلامت جزء سازمان هایی است که در اجرا پروژه نسخه نویسی الکترونیکی در شورای عالی فناوری اطلاعات پیشتاز شناخته می شود و همواره در جلسات حاضر بوده و پیگیر اجرای صحیح امور است.

وی عدم پوشش‌ دهی اینترنت در مناطق محروم و مقاومت برخی پزشکان به خصوص پزشکان پا به سن گذاشته را از دلایل عدم تحقق صد درصدی طرح در کشور دانست.

پاشایی با اشاره به اینکه خبرهای خوبی از توافقات برجام در راه است، افزود: توسعه زیر ساخت های پروژه های درمانی و حوزه سلامت از بخش هایی هستند که از دستاوردهای برجام بهره مند خواهند شد.

 

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=76261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});