• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

بازرس معاون وزیر در شهر جدید سهند: منکر نواقص‌ در پروژه‌ها نیستیم!

  • کد خبر : 78747
  • 22 شهریور 1401 - 14:30
بازرس معاون وزیر در شهر جدید سهند: منکر نواقص‌ در پروژه‌ها نیستیم!
یاز اکو - بازرس ویژه معاون وزیر و راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران سهند گفت: یک سری از فعالیت‌ها در شهر جدید سهند انجام شده وما منکر برخی نواقص آن نیستم و خود آقای اقبالی هم به آن اذعان دارند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو، میثم ابراهیمی، بازرس ویژه معاون وزیر و راه و شهرسازی با حضور در شهر جدید سهند در جریان آخرین وضعیت فعالیت‌های شرکت عمران سهند قرار گرفت.

وی در پایان بازدید از پروژه‌ها با برگزاری نشست رسانه‌ای به تعدادی از سوالات اصحاب رسانه و خبرنگاران پاسخ داد.

ابراهیمی در مورد سوالات و انتقادات مطرح شده در مورد نواقص پروژه‌های افتتاح شده در روز پنجشنبه ۱۷ شهریور بیان داشت: بالاخره یک سری از فعالیت‌ها انجام شده وپروژه های افتتاح شده بعضاً نواقصی دارند که ان‌شاءالله با تدبیر سرپرست شرکت عمران بزودی رفع خواهد شد.

رسالت رسانه‌ها اطلاع رسانی و مطالبه‌گری به نفع مردم است

ابراهیمی با بیان این مطلب که رسالت رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و مطالبه‌گری به نفع مردم  است، خاطر نشان کرد: در کنار امیدآفرینی رسانه‌ها می بایست به رسالت اصلی خود که مطالبه‌گری است بپردازند تا کارها به‌صورت دقیق انجام شود.

ابراهیمی در مورد تاکید ویژه دکتر جعفری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور مبنی بر حضور و بازرسی مداوم از وضعیت شهرهای جدید و مطالبات مردم شهرها تصریح کرد: پس از انعکاس انتقادات اصحاب رسانه سهند، بلافاصله دکتر جعفری دستور دادند که با حضور در این شهر پیگیر مشکلات مطرح شده باشیم.

وی متذکر شد: دیشب با حضور در یکی از پارک‌های تازه افتتاح شده با خانواده‌هایی که در محل حضور پیدا کرده بودند صحبت داشتیم و در حالت کلی از ایجاد این پارک راضی بودند ولی  آب نما، کف پوش‌های شهربازی، پوشش گیاهی و نحوه آبیاری فضای سبز نقص‌هایی بود که باید رفع شوند.

اصحاب رسانه ایفاگر بازوان اطلاع رسانی

ابراهیمی در پایان ابراز امیدواری کرد ،رسانه‌های سهند بتوانند نقش بازوان اطلاع‌رسانی و پیشران شهر را ایفا کنند و با همراهی سرپرست شرکت عمران نواقص پروژه‌ها و مطالبات مردم را به نحو احسن پیگیری کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78747

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});