• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

پروژه‌های مسیرگشایی و تملک باغات لاله در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گرفت

  • کد خبر : 78945
  • 23 شهریور 1401 - 18:00
پروژه‌های مسیرگشایی و تملک باغات لاله در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گرفت
یاز اکو - شهردار منطقه هفت تبریز اعلام کرد: پروژه های مسیرگشایی و تملک باغات لاله در ردیف بودجه سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: مسیرگشایی مسیرهای کوی شهید صمدی، خلجان و کوجوار که از مطالبات مردمی بوده با پیگیری های صورت گرفته ضرورت اجرای آنها تصویب شده و در ردیف بودجه سال آتی قرار گرفتند.

وی یکی از مشکلات تعیین تکلیف زمین های خالی واقع در کوی شهید صمدی را سندهای قولنامه ای و تعدد مالکان عنوان کرد و افزود: با عملیاتی شدن پروژه اتوبان تبریز – سهند که در مسیر کوی شهید مدنی واقع شده، زمینه رفع مشکلات کوی شهید صمدی نیز فراهم شده و با پیگیری‌های صورت گرفته اعتبار لازم برای مسیرگشایی این محدوده در ردیف بودجه عمرانی سال ۱۴۰۲ قرار گرفت.

رشتبری با بیان اینکه به منظور رفع مشکلات مردم و در راستای پاسخگویی به مطالبات آنها فراهم سازی زمینه های مسیرگشایی مسیرهای خلجان و کوجوار نیز طی سال جاری در دست اقدام قرار گرفته، افزود: رایزنی‌های مختلف و جلسات متعددی با اعضای شورا و مجلس انجام شد و در این راستا اقدامات مقدماتی برای تعیین تکلیف املاک با تشکیل ستاد تملک در فاز نخست صورت گرفت که در ادامه با اعتبارات لازم برای پروژه مسیرگشایی این مسیرها نیز در ردیف بودجه در سال آینده قرار گرفت.

شهردار منطقه ۷ تملک باغات لاله را نیز یکی از پروژه‌های مهم شهرداری این منطقه در راستای تعیین تکلیف فضاهای سبز این محدوده و اجرای پروژه های عمرانی و فضای سبز عنوان کرد که این پروژه هم جزو پروژه های اولویت دار منطقه در ردیف بودجه سال آتی واقع شد.

رشتبری اظهار امیدواری کرد با اجرای این پروژه ها زمینه توسعه و آبادانی در منطقه فراهم شده و پاسخی مناسب به مطالبات مردمی داده شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=78945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});