• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

امروز و فردا بازدید از خانه استاد شهریار رایگان است

  • کد خبر : 79344
  • 27 شهریور 1401 - 14:45
امروز و فردا بازدید از خانه استاد شهریار رایگان است
یاز اکو - سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز گفت : با هدف آشنایی و نزدیکی بیشتر شهروندان با استاد شهریار، دیدار از خانه موزه استاد شهریار، همزمان با سالروز درگذشت ایشان و روز ملی شعر و ادب فارسی، امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۹عصر رایگان است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از شهریار، امیر نصیربیگی با گرامیداشت سالروز درگذشت استاد محمدحسین بهجت تبریزی شهریار، گفت: از عموم شهروندان تبریزی دعوت کرد در روز ملی شعر و ادب فارسی و همزمان با سالگرد استاد، از خانه موزه شهریار بازدید کنند.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز ملی شعر و ادب فارسی و سالروز درگذشت استاد محمدحسین شهریار، خاطرنشان کرد: استاد شهریار، ستاره سترگ شعر فارسی بود که حقی بزرگ بر گردن ادبیات ما دارد و بسیاری از تاثیرات فرهنگی خود را در پهنه شعر گذارده است.

نصیربیگی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز به منظور پاسداشت تاثیر استاد شهریار در شعر فارسی، برنامه هایی متنوع و متعدد را در مناطق مختلف شهرداری تبریز، همطراز با نیاز فرهنگی مناطق شهرداری تبریز در نظر دارد که عموماً با استقبال گسترده از سوی شهروندان روبرو است.

وی ادامه داد: خانه موزه استاد شهریار نیز با هدف آشنایی هرچه بیشتر شهروندان و مسافران تابستانی تبریز، برای دیدار علاقمندان باز است و عموم افراد می‌توانند از این موزه دیدار کنند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=79344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});