• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 80513
  • 08 مهر 1401 - 17:05
نشست پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی
یازاکو- آخرین وضعیت مصوبات سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان شرقی که از سوی استاندار مامور به تشکیل جلسه بررسی و پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان شده است در مصاحبه با خبرنگاران اظهار داشت: در این جلسه که با حضور تمامی دستگاه های اجرائی استان که در سفر رئیس جمهور به استان اعبتار مصوب داشته اند برگزار گردید . در این نشست تخصصی که ذیحسابان دستگاه ها نیز حضور داشتند آخرین وضعیت تخصیص اعتبارات و نیز هزینه کرد اعتبارات جذب شده بررسی شد. نماینده وزیر اقتصاد در استان ضمن اشاره به وجود برخی مشکلات در تحقق و هزینه کرد مطلوب بودجه مصوبات این سفر ، افزود : با تاکید استاندار آذربایجان شرقی ، همه دستگاه ها ملزم به پیگیری تحقق ، جذب و هزینه کرد صد در صدی اعتبارات ملی پروژه ها هستند . وی گفت : ما در تخصیص اعتبارات از محل استانی مشکلی نداریم و و این اعتبارات قابل حصول و هزینه کرد میباشند و لذا باید تمرکز اصلی روی اعتبارات ملی بوده و باید مورد پیگیری مستمر بوده و گزارش آن نیز ارائه شود. .بهروزی با اشاره به اینکه تصویب مصوبات بسیار سخت و مهم بوده لیکن پیگپیری تخصیص اعتبارات مهمتر است و باید دستگاه ها پیگیری بیشتری درا ین زمینه داشته باشند،گفت:برای بهره مندی از این فرصت ، نیازمند هماهنگی و به روز نگه داشتن آمار و اطلاعات بین دستگاه های بودجه ای ، اقتصادی و اجرائی استان هستیم .
وی همچنین به لزوم اعمال نظر مدیران دستگاه ها در اولویت تخصیص اعتبارات مصوبات اشاره و بر پرداخت بودجه به پروژه هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالایی هستند تاکید نمود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان آذربایجان شرقی همچنین با تاکید بر محوریت یافتن مولد سازی اموال و دارایی دستگاه ها اظهار داشت ، مولد سازی دستگاه ها می تواند در تامین بودجه و اعتبارات مورد نیاز تکمیل پروژه ها کمک شایانی داشته باشد بهروزی همچنین برخورداری بهتر از بودجه سنواتی توسط دستگاه هایی که در مولدسازی دارایی ها بهتر عمل می کنند را نیز نوعی تشویق مثبت دستگاه ها دانست.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});