• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

توزیع گوشت منجمد مرغ توسط پلتفرم های اینترنتی/ عرضه گسترده مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در بازار

  • کد خبر : 80825
  • 11 مهر 1401 - 11:45
توزیع گوشت منجمد مرغ توسط پلتفرم های اینترنتی/ عرضه گسترده مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در بازار
یاز اکو - رئيس سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي از عرضه گسترده مرغ منجمد با قيمت مصوب دولتي در بازار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، اکبر فتحی در حاشیه جلسه وبیناری قرارگاه امنیت غذایی وزارت جهاد کشاورزی با حضور وزیر جهادکشاورزی ضمن تاکید بر اهمیت تنظیم بازار محصولات کشاورزی، از برنامه ریزیهای سازمان جهاد کشاورزی استان در تامین محصولات دامی و پروتئینی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته هیچگونه مشکلی در تامین گوشت گرم و منجمد مرغ و گوشت قرمز وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از مصرف کنندگان، عرضه گوشت منجمد مرغ با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و تعداد ۱۹مغازه خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح شهر تبریز و سایر شهرستانها در حال انجام است ادامه داد: توزیع اینترنتی گوشت منجمد مرغ نیز توسط پلتفرم های اینترنتی توزیع آنلاین از امروز درحال انجام است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: با توجه به روند افزایشی قیمت گوشت مرغ گرم در بازار و در راستای رفاه حال مصرف کنندگان، عرضه گوشت مرغ منجمد در تمامی مراکز عرضه اعم از فروشگاه های زنجیره ای و صنوف منتخب همچون کوروش،سیمای مشاغل، تعاونی مصرف کارگران،بازرگام، جانبو، بایرام، اوجوز مارکت، آذرمرجان و.. آغاز شده است.

قیمت هر کیلو مرغ منجمد ۴۸ هزار تومان

وی افزود: با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام با هدف تسریع در تنظیم بازار این کالای اساسی، هر کیلوگرم مرغ منجمد به قیمت مصوب با قیمت ۴۸ هزارتومان عرضه می شود.

وی با بیان اینکه مدیران تعاونی ها و فروشگاه‌های زنجیره ای می‌توانند برای دریافت مرغ منجمد به طور عمده و توزیع به مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی مراجعه کنند افزود: به استناد مصوبه کمیته اقدام مشترک مبنی بر توزیع یکهزار تن گوشت مرغ منجمد جهت ایجاد تعادل در بازار، برش توزیع شهرستانی به شرط تحویل درب سردخانه شرکت پشتیبانی با اولویت فروشگاه¬های زنجیره¬ای، تعاونی¬های مصرف و تعاون روستایی و فروشگاه-های معتبر و دارای اهلیت دارای صندوق مکانیزه انجام پذیرفته است.

فتحی با اشاره به ادامه توزیع بدون محدودیت مرغ منجمد تنظیم بازار در سطح استان و شهرستان‌های تابعه اظهار داشت: توزیع مویرگی و نظام مند مرغ منجمد تنظیم بازار توسط مباشرین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، اتحادیه‌های کارگران، تعاونی مصرف کارکنان، استارت آپ‌ها بدون محدودیت در حال انجام است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به زمان اجرای این طرح گفت: این طرح تا زمان ایجاد تعادل در بازار و قیمت مصوب ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اجرا شده و هیچ محدودیتی در عرضه نداریم و مردم دیگر نگران تأمین مرغ خود نباشند علاوه بر این در مراکز عرضه سطح شهرستان‌ها نیز توزیع مرغ منجمد درحال اجرا است.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=80825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});