• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

انجام طرح نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه

  • کد خبر : 82012
  • 24 مهر 1401 - 9:15
انجام طرح نگهداری از پل میانگذر دریاچه ارومیه
یاز اکو - رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نگهداری (بازرسی) از پل میانگذر دریاچه ارومیه بطور جد دنبال می‌شود و در همین راستا بازرسی‌های سطح چهار از این پل انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، واحد اسلامی تبار روز شنبه در بازدید از پل میانگذر دریاچه ارومیه به همراه تعدادی از مسوولان استانی، اظهار کرد: نگهداری‌های سطح چهار از پل میانگذر دریاچه ارومیه پس از جمع بندی و انتخاب مشاور و پیمانکار ذیصلاح به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه این نگهداری‌ها در سطح کاملی انجام خواهد شد، افزود: حتی اجزایی از پل که داخل آب قرار دارند نیز بررسی می‌شوند.

اتمام بازرسی های سطح یک و ۲ از پل میانگذر دریاچه ارومیه

رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بازرسی های سطح یک و ۲ از پل میانگذر دریاچه ارومیه در سال گذشته به اتمام رسیده است، گفت: اقدامات برای بازرسی سطح ۳ شروع شده و سایر اقدامات نیز برای نگهداری‌های سطح ۴ نیز عملیاتی خواهد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به قرارگیری پل میانگذر دریاچه ارومیه در محور آزادراهی ارومیه – تبریز و اتصال مرکز استان به شبکه آزادراهی کشور، اتصال مرکز کشور به پایانه مرزی سرو از اهمیت پدافندی برخوردار است.

محمد مهدی جعفری مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان غربی نیز در حاشیه این بازدید بر لزوم ادامه بازرسی‌های پل میانگذر دریاچه ارومیه تاکید کرد و گفت: اعتبارات مورد نیاز فراتر از ۱۵ درصد نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه از محل درآمد شرکت احداث پل میانگذر تامین شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});