• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
4

۳.۵ میلیارد ریال برای تجهیز و راه‌اندازی فرهنگسرای تخصصی کودک تبریز هزینه شد

  • کد خبر : 82375
  • 26 مهر 1401 - 14:15
۳.۵ میلیارد ریال برای تجهیز و راه‌اندازی فرهنگسرای تخصصی کودک تبریز هزینه شد
یاز اکو - شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: ۳.۵ میلیارد ریال برای تجهیز، آماده‌سازی و راه‌اندازی فضای فرهنگی نخستین فرهنگسرای تخصصی کودک شهرداری تبریز هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، موسی علیپور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فرهنگسرای کودک حضرت ولی عصر (عج) با ۴۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و ۳۰۰ مترمربع فضای باز از اول آبان ماه آماده ارایه خدمات به کودکان است.

وی اظهار داشت: در تقویم آموزشی این فرهنگسرا عناوین مختلفی مانند قصه خوانی، تکنولوژی آموزشی، مهارت‌های علمی و آموزشی، آموزش آشنایی با قران کریم، مونته سوری، دوره های آموزشی زبان انگلیسی، نقاشی، ریاضی و علوم، تجربه محیط اجتماعی، رشد خلاقیت‌ها و مهارت‌های ارتباطی و مفاهیم اجتماعی گنجانده شده است.

شهردار منطقه ۲ تبریز با بیان اینکه دوره‌های ویژه‌ تخصصی روانشناسی تربیتی، تغذیه و فرزندپروری نیز برای مادران و کودکان برگزار می کند، گفت: فرهنگسرای کودک حضرت ولی عصر (عج) در کنار نگهداری از کودکان، با آموزش‌های مختلف پیش بینی شده به طور تخصصی در زمینه آموزش و رشد اجتماعی کودکان نیز فعالیت خواهد کرد.

علیپور، ادامه داد: مربیان این فرهنگسرا با تخصص‌های مختلف مانند دکترای تغذیه، دکترای روان شناسی و با بهره گیری از اصول حرفه ای و آموزشی جدید در ۲ گروه سنی چهار تا ۶ سال و هفت تا ۱۰ سال در منطقه میرداماد، خیابان صبای شمالی، اول کوی مهران فعالیت می کند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});