• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
1

وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شاهد آذربایجان‌شرقی رصد می‌شود

  • کد خبر : 82464
  • 27 مهر 1401 - 10:30
وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مدارس شاهد آذربایجان‌شرقی رصد می‌شود
یاز اکو - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از رصد وضعیت تحصیلی دانش آموزان مدارس شاهد این استان با همکاری آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایرنا، جابر ابوالفتح زاده در نخستین جلسه ستاد شاهد آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، گزارشی از وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس شاهد استان ارائه و تلاش برای بهبود وضع موجود را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان اینکه خانواده ‌های معظم شاهد و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند و لذا باید زمینه رشد و ارتقای تحصیلی و علمی فرزندان جامعه ایثار و شهادت در مدارس به‌ خوبی فراهم شود، بر همین اساس رسیدگی به وضعیت تحصیلی و تربیتی و حل مسائل و مشکلات احتمالی دانش آموزان شاغل به تحصیل در مدارس شاهد از برنامه ‌های مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی است.

ابوالفتح زاده اظهار امیدواری کرد، نتیجه تمام تلاش ها برای بهبود کیفیت ارائه خدمات آموزشی – تربیتی در مدارس شاهد، خود را در پرورش دانش آموزان برتر از نظر علمی و نمونه از حیث دارا بودن روحیه ایثار و شهادت نشان دهد.

انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید

وی با تبیین اهمیت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید، ادامه داد: انتظار می رود اداره کل آموزش ‌و پرورش استان و مدیران مدارس شاهد گام های موثرتری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش آموزان بردارند.

در این جلسه حاضران درباره انتخاب مدیران مدارس شاهد آذربایجان شرقی، برگزاری کلاس های تقویت بنیه علمی دانش آموزان و اجرای المپیادهای دانش آموزی تبادل نظر و نسبت به برگزاری مرتب جلسات ستاد شاهد آموزش و پرورش استان تاکید کردند.

تجلیل از ۱۳ مدیر مدارس شاهد آذربایجان شرقی که در جریان نام نویسی سالتحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ موفق ظاهر شده بودند، بخش پایانی این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82464

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});