• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس خبرداد؛

تأثیر مثبت جشنواره‌ها در توسعه صنعت گردشگری منطقه‌ ارسباران

  • کد خبر : 82734
  • 30 مهر 1401 - 9:00
تأثیر مثبت جشنواره‌ها در توسعه صنعت گردشگری منطقه‌ ارسباران
یاز اکو - نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس گفت: برگزاری جشنواره‌های مختلف در توسعه صنعت گردشگری منطقه‌ ارسباران تاثیر مثبتی دارد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، حسین حاتمی در جشنواره انار در روستای مردانقم هوراند با اشاره به این‌که برگزاری جشنواره برداشت محصولات کشاورزی از جمله انار و زغال‌اخته به نوعی جشن شکرگزاری است، اظهار داشت: محصولات منحصربه‌فردی همچون انار و زغال‌اخته از جمله لطف خداوند متعال در حق مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند است و به عبارتی کشاورزان و باغداران منطقه با برداشت و فروش این محصولات، درآمد حاصل کرده و امرار معاش می‌کنند.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌هایی همچون انار و زغال‌اخته در شهرستان‌های سه‌گانه، می‌تواند از دیگر زمینه‌های جذب گردشگران باشد و از طرفی با توسعه زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی جهت برگزاری چنین جشنواره‌هایی به افزایش درآمد کشاورزان و باغداران کمک کنیم.

وی، معرفی انار منحصربه‌فرد خداآفرین، عرضه‌ی تولیدات حاصل از انار و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی روستاییان را از مزیت‌های برگزاری جشنواره انار خداآفرین عنوان کرد و گفت: کلیبر، خداآفرین و هوراند دارای انار وحشی هستند که منحصربه‌فرد است و در کنار آن؛ انار باغی نیز به شهرهای مختلف استان صادر می‌شود که مشتریان خاص خود را دارد.

ایران اسلامی پله‌های ترقی و پیشرفت را طی می‌کند

حاتمی در ادامه بابیان این‌که ایران اسلامی علی‌رغم توطئه‌های دشمنان، پله‌های ترقی و پیشرفت را طی می‌کند، گفت: دشمنان سعی دارند با طرفندهای مختلف در فضای مجازی، شرایط را طوری جلوه دهند تا مردم ما فریب تبلیغات گسترده آن‌ها را بخورد، اگر به ماجرای زندان اوین توجه کنید جوری مانور رسانه‌ای دادند که انگار زندان از بین رفته است هرچند درگذشت برخی هم‌وطنان در حادثه زندان اوین که به قول رئیس قوه قضائیه دسیسه عوامل داخلی بود. با این‌حال نیروهای انتظامی و امنیتی اجازه نمی‌دهند امنیت مردم خدشه‌دار شود.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جنگ رسانه‌ای دشمنان از طریق فضاسازی رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده بودند که گویی در تهران جنگ داخلی به راه افتاده؛ ولی با هوشیاری مردم و نیروهای امنیتی و انتظامی توطئه‌های دشمنان خنثی و امنیت مردم و حتی معترضان تأمین شده است.

وی با تأکید بر این‌که هیچ کسی منکر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و معیشتی مردم و به ویژه جوانان نیست، ابراز کرد: هر نماینده مجلس یا مسئولان دولتی که دلسوز مردم و کشور است برای حل مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کند. همین کشورهای آمریکا، انگلیس و سایر کشورهای اروپایی که می‌گویند دلسوز جوانان معترض هستند با انواع تحریم‌ها، سعی دارند تا زندگی ملت را فلج کنند از این‌رو نباید فریب چنین سیاست‌هایی را خورد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});