• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

کاهش دمای هوای آذربایجان شرقی تا روز دوشنبه/تبریز ۸ درجه سردتر شد

  • کد خبر : 82824
  • 30 مهر 1401 - 14:30
کاهش دمای هوای آذربایجان شرقی تا روز دوشنبه/تبریز ۸ درجه سردتر شد
یاز اکو - رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از بارش باران و کاهش چهار الی هشت درجه‌ای دمای هوا در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر، محمد امیدفر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند جوی ناپایدار تا اوایل روز دوشنبه در استان حاکم خواهد بود که تدوام فعالیت سامانه بارشی موجب تداوم کاهش نسبی دما و بارش باران گاهی به صورت رگبار و یا رعدوبرق می‌شود و در ارتفاعات و نواحی سردسیر احتمال بارش برف وجود دارد.

وی ادامه داد: از روز دوشنبه به تدریج با تضعیف سامانه جوی نسبتاً پایدار پیش‌بینی می‌شود اما از روز پنجشنبه تا اوایل هفته‌ی آینده مجدداً سامانه بارشی دیگری وارد استان می‌شود که موجب ناپایداری و بارش باران و در ارتفاعات بارش برف می‌شود.

وی افزود: از لحاظ دمایی طی امروز و فردا تداوم کاهش دما چهار الی هشت درجه‌ای دما روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود و تا اواخر هفته تغییرات قابل توجهی نخواهد بود.

امیدفر در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۵ و ۹ درجه بود و همچنین دمای فعلی آن نیز ۱۰ درجه است که نسبت به دیروز هشت درجه کاهش یافته است.

امیدفر در پایان در خصوص سردترین و گرم‌ترین شهر استان اضافه کرد: ورزقان با دمای ۴ درجه بالای صفر، سردترین و میانه با دمای ۲۹ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده‌اند.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=82824

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});