• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

تبدیل قسمتی از بیمارستان قدیم اهر به مرکز درمانی و داروخانه داروهای کمیاب

  • کد خبر : 83003
  • 02 آبان 1401 - 12:45
تبدیل قسمتی از بیمارستان قدیم اهر به مرکز درمانی و داروخانه داروهای کمیاب
یاز اکو - نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تبدیل قسمتی از بیمارستان قدیم اهر به مرکز درمانی و داروخانه داروهای کمیاب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از ایسنا، احمد محرم زاده، روز دوشنبه، دوم آبان ماه، در مراسم اجرای طرح زمستانی امکانات زیستی جمعیت هلال احمر و دیدار چهره به چهره با جوانان داوطلب هلال احمر اهر گفت: با پیگیری های مکرر و موافقت مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مبنی بر تبدیل قسمتی از بیمارستان قدیم اهر به مرکز درمانی و داروخانه داروهای کمیاب که هم اکنون اداره جمعیت هلال احمر شهرستان در آن مستقر است خبر داد و افزود: به زودی در محل بیمارستان قدیم اهر شاهد ایجاد داروخانه داروهای کمیاب و مرکز درمانی خواهیم بود.

وی جمعیت هلال احمر را یک نهاد بین المللی عنوان کرد و گفت: برای کمک به مناطق کم برخوردار و محروم شهری و روستایی شهرستان اهر پیگیر احداث خانه‌های هلال هستیم و طبق قولی که مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان داده اند به زودی شاهد احداث حدود ۴ واحد خانه هلال در مناطق محروم این شهرستان خواهیم بود و در این راستا نیز یک خانه هلال در محله محروم شیله بران با حضور مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

محروم زاده همچنین بر پیگیری جدی برای رفع دغدغه های داوطلبان هلال احمر در خصوص بیمه و حقوق و رفع نواقصات ساختمان پایگاه های امداد در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر با پرداخت ۱۲۰ میلیون تومان از طریق مدیران ارشد استانی و کشوری خبر داد.

وی در ادامه انجام فعالیت های ورزشی و تفریحی را برای حفظ آمادگی، سلامت، تندرستی و بالابردن روحیه و توان داوطلبان جمعیت هلال احمر در مأموریت‌های محوله بسیار مهم عنوان کرد و خواستار آمادگی کامل جمعیت هلال احمر شهرستان اهر برای مقابله با هرگونه حوادث و بحران ها در محورهای مواصلاتی و مناطق شهری و روستایی این شهرستان شد.

بیکاری و عدم اشتغال جوانان، مهمترین دغدغه خانواده های اهر

وی همچنین بیکاری و عدم اشتغال جوانان را مهمترین دغدغه و معضل برای خانواده های شهرستان اهر برشمرد و گفت: امیدواریم با تلاش و همکاری مسئولان زمینه های اشتغال و فعالیت بین جوانان این شهرستان فراهم شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در ادامه به نقش مهم ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی و گذر از بحران های مختلف اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی از همان لحظه اول پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت و دولت ایران را تحت انواع فشارها و محاصره اقتصادی و نظامی قرار داده اند ولی مثل همیشه با حضور مردم در صحنه های انقلاب این توطئه با شکست روبرو شده است.

وی با اشاره به هجمه های فراوان دشمنان برای تسلیم کردن کشور و ملت ایران خصوصاً جوانان و نوجوانان افزود: ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه انقلاب مثل همیشه با قدرت پشت ولایت فقیه ایستاده اند و هر زمان که نظام نیازمند حضور مردم در صحنه بوده بلافاصله به فرمان مقام معظم رهبری لبیک گفته و به دشمنان جواب کوبنده داده‌اند.

باید بیشتر از این به مردم رسیدگی شود

محرم زاده، خدمات دولت را در طول عمر پر برکت نظام اسلامی بسیار درخشان برشمرد و گفت: با وجود خدمات درخشان دولت در طول بیش از ۴۰ سال از پیرزی انقلاب اسلامی باز این خدمات برای این ملت فهیم و ولایتمدار کافی نبوده و باید بیشتر از این به این مردم رسیدگی شود.

وی ایران اسلامی را امن ترین و قدرتمندترین کشور منطقه عنوان کرد و گفت: به برکت خون شهدا و رهنمودهای مقام معظم رهبری هم اکنون ایران اسلامی در کلیه حوزه ها خصوصاً در حوزه نظامی از جمله موشک های نقطه زن، پهباد و… قدرتمند بوده و این نشان از عظمت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی با حمایت مردم و جوانان نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج، سپاه، ارتش و… دارد.

سرپرست جمعیت هلال احمر اهر نیز در ادامه این مراسم بر لزوم حمایت مسئولان ارشد استانی و شهرستان در راستای رفع مشکلات پایگاه های امداد جاده‌ای این شهرستان در محورهای مواصلاتی اهر به مشگین شهر، اهر به کلیبر و اهر به تبریز تاکید کرد.

عباس جهانگیری بر ضرورت ایجاد پد هلیکوپتر در مواقع اضطراری در محور اهر به مشگین شهر که یکی از محورهای حادثه خیزترین استان می باشد تاکید کرد.

وی همچنین خواستار تکمیل پایگاه زنجیربلاغ، رسیدگی به موتورخانه های پایگاه های امداد، تقویت زیرساخت های آب، تلفن، بی سیم و آنتن تلویزیون و همچنین تعمیر سقف پایگاه ها شد.

وی در پایان با اشاره به آمادگی کامل نیروهای خدوم هلال احمر در خدمت رسانی به مردم در فصل سرد سال، اجرای طرح زمستانی امکانات زیستی جمعیت هلال احمر را برای آمادگی بیشتر داوطلبان برای خدمت به مردم عنوان کرد و گفت: این امکانات شامل پتو، دارو، لباس گرم، مواد شوینده، بسته معیشتی، لوازم آشپزخانه و غیره به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان است که در بین سه پایگاه امدادی شهرستان اهر بین داوطلبان جمعیت هلال احمر توزیع گردید.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=83003

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});