• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

نماینده مردم: نظام در برابر اغتشاشات صبر استراتژیک کرده است

  • کد خبر : 86275
  • 03 آذر 1401 - 17:00
نماینده مردم: نظام در برابر اغتشاشات صبر استراتژیک کرده است
یازاکو- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام در برابر اغتشاشات اخیر صبر استراتژیک کرده و به موقع پاسخ لازم را به مسببان خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو به نقل از ایرنا، روح الله متفکر آزاد روز چهارشنبه در جمع اهالی روستای مایان تبریز اظهار کرد: مردم ایران، مردمی نجیب، با شرافت و دیندار هستند و پای انقلابشان ایستاده اند.

وی اضافه کرد: مشکلاتی داریم که انشاءالله حل می شوند و خبرهای خوشی برای مردم در روزهای آینده خواهیم داشت.

متفکر آزاد بیان کرد: دشمن به دنبال دین زدایی است تا اهداف پلیدش را تحقق بخشد اما نمی داند که ملت ایران عاشق امام حسین هستند و ملتی حسینی اند و همین عشق و علاقه، نقشه و خیال خام دشمن را باطل خواهد کرد.

وی گفت: ۳۰۰ هزار شهید داده ایم تا با عزت زندگی کنیم و دشمن به دلیل حمایت نکردن مردم از اغتشاشات اخیر، پا در عرصه ترور مردم بیگناه و نیروهای امنیتی گذاشته است.

این نماینده مجلس گفت: همان طور که در سال های اول انقلاب منافقین کور دل را سرجایشان نشاندیم، با عاملان و فریب خوردگان اغتشاشات اخیر نیز برخورد خواهیم کرد و نمی خواهیم برخی جوانان ما که فریب دشمن را خورده اند در این میان آسیبی ببینند.

متفکر آزاد گفت: نظام در اوج اقتدار است و از این بابت ذره ای به دل خود ترس راه ندهید و با یاری خدا و حمایت همیشگی مردم، از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهد آمد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});