• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خبر داد:

سلامتکده طب سنتی در تبریز راه اندازی می‌شود

  • کد خبر : 86285
  • 03 آذر 1401 - 19:00
سلامتکده طب سنتی در تبریز راه اندازی می‌شود
یازاکو- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز به منظور راه اندازی سلامتکده طب سنتی در تبریز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری یازاکو، دکتر بهمن نقی پور، چهارشنبه، دوم آذرماه، در جلسه بررسی مسائل پیشرو طب ایرانی و رفع موانع و مشکلات موجود، گفت: توسعه طب سنتی از اولویت هایی که در برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز به صورت مستمر مورد توجه و پیگیری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: متاسفانه طی سالهای گذشته شاهد وضعیت نابسامان در این حوزه بودیم و در یکسال گذشته با همکاری و تلاش های همکاران در حوزه طب سنتی به شرایط مطلوبی دست یافته‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حوزه‌های تخصصی طب سنتی گفت: در طول یکسال گذشته با تلاش های همکاران دانشکده طب سنتی به طور مجزا شروع به فعالیت کرده است و تمام زیرساخت های حیاتی سلامتکده طب سنتی نیز محیاست و در اسرع وقت این مرکز در کنار دانشکده راه اندازی می شود.

نقی‌پور، افزود: کار بر روی افکار همکاران طب مدرن، بسترسازی و حمایت و هماهنگی های متعدد بین مدیریت ها و اساتید و دانشجویان از اقداماتی است که برای پیشگیری از ایجاد تقابل بین طب مدرن و طب سنتی صورت گرفته است.

وی گفت: از نظر افزایش نیروی انسانی و پیشرفت و تنوع در رشته‌ها برنامه ریزی های خوبی در دست اقدام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای صمیمی بین طب سنتی و طب مدرن، تبادل اطلاعات، ایجاد پل های ارتباطی بین رشته ها و ایجاد کمیته های تحقیقاتی و مقالات مشترک این رشته ها ، کمک بسیار شایانی به توسعه حوزه طب سنتی خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});