• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

باباجانیان: چرا پوتین پاشینیان را سوار ماشینش کرد؟

  • کد خبر : 86604
  • 07 آذر 1401 - 9:30
باباجانیان: چرا پوتین پاشینیان را سوار ماشینش کرد؟
یاز اکو- سوار شدن نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در خودروی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که برای شرکت در نشست سازمان پیمان امنیت جمعی وارد ایروان شده بود، همچنان موضوع بحث در این کشور است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از تلگراف، شهروندان ارمنستان که به این موضوع اعتراض دارند می گویند که پوتین مانند یک میزبان در پایتخت ارمنستان رفتار کرد.

هاسمیک باباجانیان روزنامه نگار ارمنی درباره این اتفاق گفت: ما در مورد نشست سران سازمان پیمان امنیت جمعی صحبت خواهیم کرد، اما خوب است که از درب خانه شروع کنیم. ولادیمیر پوتین از هواپیما پیاده شد، نیکول پاشینیان به استقبال اش رفته بود. معمولا زمانی که میزبان به استقبال مهمانش می رود او را در ماشین خودش سوار می کند، اما دیدیم که پوتین پاشینیان را سوار ماشینش می کند و او را همراهی می کند. این چه مفهومی می تواند داشته باشد؟ بگذریم که زیر چتر گرفتن پاشینیان یک اتفاق بود، اما معنی این حرکت چیست؟ در این صورت یک شهروند عادی چه فکری می تواند داشته باشد؟

به نظر من پوتین مانع از برقراری ارتباط پاشینیان با صاحبانش شد. به این شکل که پاشینیان با سوار شدن در خودروی پوتین ارتباط اش با یکسری ها قطع شد. واضح است که پاشینیان قبل از هر اقدامی با صاحبانش صحبت و توافق می کند، این یک امر طبیعی است. شاید این دلیل گیج شدن پاشینیان بود. عامل ناامنی نیز در این اتفاق مستثنی نیست.

در مورد داستان چتر، کیست که نداند کشور شکست خورده زیر چتر کیست؟

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});