• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

سرمایه گذاری یک ساله در آذربایجان شرقی بالای ۱۵۰هزارمیلیارد تومان

  • کد خبر : 86907
  • 09 آذر 1401 - 13:15
سرمایه گذاری یک ساله در آذربایجان شرقی بالای ۱۵۰هزارمیلیارد تومان
یاز اکو - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در یک سال گذشته بالای ۱۵۰ همت در استان آذربایجان شرقی سرمایه گذاری شده است.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از خبرگزاری مهر، محمد کلامی در سفر به شهرستان عجب شیر، پس از بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی و مجتمع گلخانه‌ای شهرستان، مسائل و مشکلات بخش صنعت و تولید و کشاورزی این شهرستان را در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بررسی کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه، خطاب به مدیران، کارشناسان و سرپرستان بانک‌های عامل استان گفت: مدیران و کارشناسان ما باید دغدغه جذب و ماندگاری سرمایه‌گذار و خدمت به مردم را داشته باشند.

وی گفت: امروز با توجه اوج دیکتاتوری که بدخواهان نظام به کشور دارند نمی‌خواهند کشور ایران هیچ گونه توسعه و پیشرفتی بکند و وظیفه تیم اقتصادی در برابر آنان تلاش، برای ایران قوی و حفظ اشتغال و تولید و خدمت برای مردم در برابر جنگ اقتصادی است و از این رو انتظار داریم مدیران اقتصادی با تمام توان در خدمت تولید باشند.

کلامی خاطرنشان کرد: امروز با وجود تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان صنعتگران و تولید کنندگان همچون گذشته برای توسعه اقتصاد تلاش می‌کنند و وجود چندین طرح در حال اجرای بخش خصوصی در استان نشان از امید به آینده‌ای روشن دارد.

وی افزود: علی رغم وجود مشکلات متعدد اقتصادی مدیران در کنار مردم استان با امید و تلاشی مضاعف در صدد رفع مشکلات هستند و مدیران باید با تلاش و با تمام وجود برای مردم و اقتدار نظام و تبیین اقدامات انجام شده با کار جهادی همگام با مردم نسبت به رفع مشکلات قدم بردارند و این تلاش‌ها در سه سال آینده در استان نمود خواهد داشت.

رفع مشکلات مالی و نقدینگی صنایع عجبشیر

وی، رفع مشکلات مالی و نقدینگی صنایع شهرستان را از اولویت‌های اصلی ستاد تسهیل دانست و بر بررسی موارد مطرح شده توسط مدیران صنایع شهرستان عجب شیر تاکید کرد.

کلامی گفت: در شهرک صنعتی عجب شیر و ناحیه صنعتی این شهرستان، واحدهای غیرفعال باید خلع ید شوند و با تأمین برق مورد نیاز، آب شرب و اینترنت و راه دسترسی این شهرک صنعتی این شهرک تبدیل به صنعتی ترین شهرک برتر استان شود.

وی گفت: با هماهنگی بین دستگاه‌های خدمات رسان از جمله گاز، برق، آبفا و سایر دستگاه‌ها می‌توان موانع تولید را برداشته و با همکاری ویژه و مطلوب با سرمایه گذاران بخش خصوصی در استان، بستری مناسب جهت سرمایه گذاری مطلوب و هرچه بهتر در استان و همچنین جهش مثبت در روند تولید و در نهایت اثر گذاری مناسبی در بخش صنایع بزرگ و کوچک ایجاد شود.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=86907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});