• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

واردانیان راه مبارزه با آذربایجان را انتخاب کرده است

  • کد خبر : 89622
  • 05 دی 1401 - 10:15
واردانیان راه مبارزه با آذربایجان را انتخاب کرده است
یاز اکو- روبن واردانیان تاجری که ارامنه قره باغ را در چند روز گذشته تحت فشار گذاشته تا علیه آذربایجان در قره باغ تجمع نمایند و تابعیت روسیه اش نیز از وی سلب شده است، سه گزینه را برای رژیم جدایی طلب قره باغ پیشنهاد کرده است.

به گزارش واحد ترجمه پایگاه خبری یاز اکو به نقل از آرمنیا تودی، به گفته وی اولین انتخاب ادغام با آذربایجان است. انتخاب دوم ترک قره باغ و راه سوم ماندن و جنگیدن است.

واردانیان طی صحبت هایش در تجمعی که که در‌ خانکندی برگزار کرده بود گفت: من انتخابم را در ۱۲ سپتامبر کردم، اینجا هستم، می‌جنگم و جایی نمی‌روم. وی تاکید کرد که به خواسته های آذربایجان عمل نخواهد کرد و تمام دانش، ارتباطات و هر آنچه را که به دست آورده است برای رسیدن به استقلال رژیم استفاده خواهد کرد.

بایستی گفت تجمعی که به دعوت واردانیان در خانکندی برگزار شد مورد تایید و حمایت ایروان نبوده است. آنا آکوپیان همسر نیکول پاشینیان در صفحه فیس بوک خود در این مورد مطالبی را به اشتراک گذاشته است. وی نوشته است که کودکان را به زور به این تجمع آورده اند.

لازم به یادآوری است که تمام جامعه جهانی به خوبی می دانند که ارامنه ای که در سرزمین های آذربایجان قدم می زنند و هوای ما را تنفس می کنند با آذربایجان جنگیدند و در نوامبر ۲۰۲۰ به طرز شرم آوری شکست خوردند.

ارامنه و حامیان آنها نباید فراموش کنند که افرادی مانند واردانیان، هاروتونیان، سرکیسیان و کوچاریان که به دنبال انتقام هستند قطعا پاسخ مناسب از آذربایجان خواهند گرفت. دولت آذربایجان به خوبی می داند که چه زمانی پاسخ مناسبی دهد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=89622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});