• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
برای دومین روز متوالی؛

ادارات اردبیل روز پنجشنبه دورکاری می‌کنند

  • کد خبر : 91413
  • 21 دی 1401 - 18:00
ادارات اردبیل روز پنجشنبه دورکاری می‌کنند
یازاکو - معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: برای دومین روز متوالی و به دنبال بارش سنگین برف ادارات اردبیل فردا روز پنجشنبه نیز دورکاری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری یاز اکو به نقل از مهر؛ کاظم دبیر اظهار کرد: ادارات استان اردبیل به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان روز ۲۲ دی دورکاری می‌کنند

وی از دورکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان به غیر از دستگاه‌های خدمت‌رسان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین روز کاری بانک‌ها در روز پنج‌شنبه ۲۲ دی به‌دلیل بارش برف و برودت هوا با تأخیر دو ساعتی شروع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل بیان کرد: با موافقت استاندار اردبیل و به دلیل بارش برف و برودت هوا روز پنج‌شنبه ۲۲ دی همه دستگاه‌های اجرایی از طریق دورکاری ارائه خدمت خواهند کرد.

دبیر ادامه داد: سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان نیز طبق روال پیشین نسبت به فعالیت خود اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هفته جاری تعطیلی کامل مدارس اردبیل را شاهد بودیم، تصریح کرد: همچنین به دنبال بارش سنگین برف در اردبیل دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان اردبیل نیز نسبت به تعطیل کردن امتحانات پایان ترم دانشجویان اقدام کردند.

همچنین به دنبال بارش سنگین برف و تردد سخت دانشجویان امتحانات آموزشکده‌های فنی و حرفه ای پسران و دختران که قرار بود روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه برگزار شود لغو و به ترتیب در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲ و ۳ بهمن ۱۴۰۱ در همان ساعت برگزار خواهد شد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز اعلام کرد؛ با توجه به بارش برف و برودت هوا و درخواست‌های مکرر دانشجویان امتحانات دانشگاه روز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ لغو و در روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ در همان ساعت برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://yazeco.ir/?p=91413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ابر برچسب
});